دلار

قرار است سر خلق‌الله را به خروس قندی گرم کنند تا متوجه درد بی‌درمان بدهکاری‌های سنگین چندمیلیاردی و رشد برق‌آسای قیمت دلار صاحب مرده که از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد در این مملکت به نوسان آن بستگی دارد ن

سرویس تاریخ مشرق- نشریه جبهه در دهه هفتاد به سردبیری مسعود ده‌نمکی منتشر می‌شد و بخش زیادی از جریانات مذهبی را تغذیه فکری می‌کرد.

این نشریه در شماره هفدهم خود که یک روز پس از ۱۸ تیر منتشر شده است در سرمقاله‌ای به قلم مسعود ده‌نمکی درباره افزایش ناگهانی قیمت دلار می‌نویسد: ظاهرا قرار است سر خلق‌الله را به خروس قندی گرم کنند تا متوجه درد بی‌درمان بدهکاری‌های سنگین چند میلیاردی و رشد برق‌آسای قیمت دلار صاحب مرده که از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد در این مملکت به نوسان آن بستگی دارد نشوند.

مردم را به اسم آزادی مطبوعات و تهدید آن و توسعه سیاسی و دوچرخه سواری و غیره سرکار بگذاریم و دغدغه‌ی اصلی آنها را از عدالت، جلب بازی‌های سیاسی نماییم تا متوجه نشوند که در عرصه اقتصاد چه بر سر این کشور می‌آید.

آقایان کاسه گدایی به دست گرفته و بدنبال اخذ وام‌های میلیاردی، دست نیاز مقابل بانک جهانی تحت سیطره صهیونیست‌ها و کشورهای دیگر دراز می‌کنند و در داخل کشور جنجال آزادی، استقلال و ... سر می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    72 28
    خانه از پای بست ویران است وباید اصلاح بشه و ربطی به فرد و دولت ها نداره
    • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
      58 14
      چرا ربط دارد. در سال 60 تقریبا همه نیروهای خالص انقلابی را قتل عام کردند. لهذا بعد از انفجار دفتر نخست وزیری دیگر ترور مقامات دولتی تمام شد و صرفا عده ای از دستگاه قضایی ترور شدند و بعد هم تمام. از آن به بعد همین باقیمانده ها که انقلابی نبودند و حتی منافق و ضد انقلاب بودند که جهت کشور را ریل گذاری کردند.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
    37 9
    الان ملت درحال هضم توهینهای جدید هستند جهانگیری دهه شصتیها را باعث و بانی مشکلات کشور میداند ، روحانی منتقدان دولت را کم عقل و نوبخت به یک رسانه که دروغ آمارسازی دولت را برملا کرده میتازد ،آخوندی دانشجویان معترض را مفسد می نامد . و سر مردم را گرم توهینها می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس