کد خبر 835697
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱
جواد نکونام

جواد نکونام سرمربی جدید نساجی مازندران گفت: من و همکارانم تلاش خود را برای بازگرداندن موفقیت به باشگاه نساجی خواهیم کرد و من مشتاقانه منتظر این چالش جدید هستم.

به گزارش مشرق، به نقل از  روابط عمومی باشگاه نساجی، جواد نکونام گفت: در فوتبال حرفه ای یاد گرفتم که یک گرم عمل از یک تن حرف و وعده با ارزش تر است. من و همکارانم تلاش خود را برای بازگرداندن موفقیت به باشگاه نساجی خواهیم کرد و من مشتاقانه منتظر این چالش جدید هستم.

وی ادامه داد: کار من از امروز این است که ایمان و باور را در تیم زنده کنم. شاید خیلی هاصعود نساجی را به لیگ برتر سخت و غیرممکن بدانند اما هنوز روی کاغذ شانس داریم و اگر یک درصد هم شانس داشته باشیم آن را دنبال خواهیم کرد. راحت بگویم ۹ هفته از لیگ دسته اول باقی مانده است یعنی ۹ هفته جنگ داریم و من هم لباس رزم پوشیدم. بازیکنان نساجی هم باید خودشان را برای ۹ هفته جنگ تمام عیار آماده کنند تا به هدف برسیم.البته باید تاکید کنم شرایط به گونه ای رقم خورده که سرنوشت نساجی دیگر دست خودمان نیست اما ما بازی به بازی پیش رفته و با انگیزه فراوان مقابل حریفان صف آرایی خواهیم کرد.

سرمربی جدید نساجی مازندران در خصوص قبول پیشنهاد این تیم پرطرفدار گفت: چند پیشنهاد دیگر داشتم اما می خواستم تا پایان فصل استراحت کنم. با این حال وقتی پیشنهاد نساجی رسید نتوانستم جواب رد بدهم. اکنون خوشحالم که در پرطرفدارترین تیم دسته اول و یکی از پرطرفدارترین و پرشورترین تیم های ایران مشغول فعالیت هستم. جا دارد تشکر ویژه ای هم از آقایان فرهاد صنیعی فر مالک و علی امیری مدیرعامل نساجی داشته باشم که به من اعتماد کردند و امیدوارم جواب مثبتی به این اعتماد بدهم.

جواد نکونام با اشاره به تماشاگران پرشور نساجی یادآور شد: ستاره نساجی هوادارانش هستند. معتقدم با این طرفداران عاشق و دوست داشتنی از هر حریفی در خانه یک گل جلو هستیم. برای دیدن تک تک هواداران در ورزشگاه وطنی لحظه شماری می کنم و از همه آنها می خواهم مثل همیشه در این ۹ هفته باقی مانده از تیم نساجی جانانه حمایت کنند تا در مسیر موفقیت گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۹
    0 0
    آخه اینم شد مربی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس