کد خبر 834964
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶
ابوالفضل روغنی گلپایگانی

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: شرایط تیم ما خوب است و ما قطعا دربی را با 2-3 گل می‌بریم.

به گزارش مشرق، ابوالفضل روغنی عضو هیات مدیره پرسپولیس در حاشیه نشست هم اندیشی دربی86 و رسانه‌ها گفت:هدف از برگزاری نشست امروز این است که در زمین رقیب هستیم وهمانطور که در زمین استقلال را می‌بریم در بیرون از زمین رفاقت داریم.

وی تاکید کرد: چون بالاترین مقام فوتبالی دنیا در ورزشگاه حاضر است از هواداران خواسته‌ایم تا فرهنگ اصیل ایرانی را به نمایش بگذاریم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص پیش بینی‌اش از دربی گفت: قطعا ما برنده هستیم و فکر می‌کنم با 2-3 گل استقلال را شکست بدهیم.

وی در خصوص دلایل غیبت بازیکنان و کادر فنی در این نشست گفت: اصلا قرار نبود آنها در نشست باشند چون تیم‌ها در حال تمرین برای دربی هستند.

روغنی در خصوص محسن مسلمان و دلایل بازی نکردنش گفت:واقعیت این است که تمامی اعضای هیات مدیره هدفشان این است که مباحث فنی در اختیار سرمربی تیم باشد.برانکو باید در این مورد تصمیم بگیرد. او نقش مدیریتی اش به گونه ای است که بازیکن سالاری به وجود نیاید. شاید لازم باشد یکسری تنبیهات و تشویقات صورت بگیرد که برانکو درست تصمیم می‌گیرد و حتما مسائل حل می‌شود.

وی در خصوص اینکه مسلمان سرنوشتی مثل رضاییان پیدا نمی‌کند گفت: حتما می‌دانید برانکو یکی از مربیان خوب ایران است و او همیشه حرف خوبی می‌زند. از پرسپولیس کسی بزرگتر نیست. قرار نیست بازیکن سالاری را به وجود بیاوریم و مربی هم همین رفتار را انجام می‌دهد.

روغنی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان گفت:تقریبا همه بازیکنان با باشگاه صحبت کرده‌اند و تا این لحظه بحث جدایی بازیکنی مطرح نیست.

وی در پاسخ به این سوال که مسلمان هم جدا نمی‌شود گفت: ممکن است نظر برانکو این بوده اما قطعا نظر برانکو برگشته است. آخرین بحثی که برانکو داشته مبنی بر تمدید قرارداد مسلمان با باشگاه بوده است.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که تکلیف پرونده های حقوقی پرسپولیس گفت:به قول گرشاسبی مثل شعبه دادگاه عمل می‌کند. اینکه خطری ما را تمدید می‌کند یا نه را نمی‌دانیم. به هر حال بازیکنانی ممکن است شکایت کند ولی فعلا خطری جدیدی نداریم.

وی در پایان در خصوص آرام طبع و شکایت وی از پرسپولیس گفت: من خبری از این موضوع ندارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس