کد خبر 834971
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
برانکو سید جلال حسینی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از آمادگی بازیکنان تیمش برای بازی مقابل استقلال یاد کرد گفت: ارزش برد دربی به اندازه قهرمانی است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: دربی 86 در پیش است و نه بازیکن مصدوم داریم و نه بازیکن ناراحت. همه سرحال و آماده هستند. خودتان دیدید که همه آماده‌اند. امیدوارم در این یکی دو روز هم کسی مصدوم نشود.

 

دربی برنده مشخصی ندارند، چون یک بازی خاص است
وی افزود: به‌خاطر این بازی خوشحالیم. این بزرگ‌ترین دربی در آسیا و حتی از لحاظ شوق و هیجان بزرگ‌ترین دربی در دنیاست. بارها گفتم که دربی برنده مشخصی ندارند، چون یک بازی خاص است. بابت چنین رویارویی خوشحالیم، استادیوم پر از جمعیت می‌شود و همه باید افتخار کنیم بابت حضور در چنین بازی و دربی.

دربی مسابقه‌ای برای لذت بردن است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تغییرات انجام شده در تیمش خاطرنشان کرد: با آمدن آقای شفر، تغییرات خیلی مهمی در استقلال به وجود آمد. از یک موقعیت خوب به موقعیتی آمدند که می‌توانند دوم یا سوم باشند و در فینال جام حذفی هم بازی خواهند کرد. همین نتایج نشان می‌دهد که آنها چقدر «رو» آمدند و قطعاً با انگیزه به مصاف ما می‌آیند. بابت چنین بازی و رویارویی با استقلال خوشحال می‌شوم. اینها بازی‌هایی برای لذت بردن هستند.

قول می‌دهم بازیکنانم از دقیقه اول تا آخر دربی بجنگند
برانکو در پاسخ به این پرسش که «برای دربی چه قولی به هواداران پرسپولیس می‌دهید؟»، تصریح کرد: تنها چیزی که می‌توانم قول بدهم به هواداران، این است که بازیکنانم تمام توان‌شان را به کار خواهند بست که از دقیقه اول تا آخر تلاش بکنند و بجنگند. مهم این است که تلاش کنیم بازی خوبی را انجام بدهیم و در نهایت هم ببریم.

همه ما خشتی از ساختمان عظیم پرسپولیس هستیم
وی در واکنش به صحبت‌های خبرنگاری که قهرمانی پرسپولیس را پیشاپیش به برانکو تبریک گفت و تیم او را قهرمان لیگ هفدهم دانست، گفت: بله، درست است. ما با برد این بازی قهرمانی‌مان را تثبیت می‌کنیم. شاید یک معجزه بخواهد شود که ما همه بازی‌های‌مان را ببازیم و ذوب‌آهن همه بازی‌هایش را ببرد. به بازیکنان تبریک می‌گویم. همین چند دقیقه پیش هم به آنها تبریک گفتم، نه به بازیکنان به کادر پزشکی و به کادر تدارکات پرسپولیس هم تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم بابت همه تلاش‌هایی که کردند. هر کدام از ما و آنها، خشتی از ساختمان عظیم پرسپولیس هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: علاوه بر تکرار قهرمانی، سال گذشته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم بودیم، امسال هم مسابقات را خوب شروع کردیم و طبیعی است که خیلی از بازیکنانم بابت زحمات‌شان تشکر کنم و به آنها باز هم تبریک بگویم.

ارزش برد دربی به اندازه قهرمانی است
برانکو در ادامه به حساسیت‌های دربی هم اشاره کرد و یادآور شد: برد دربی، هم‌ارزش قهرمانی است. چیزی که مهم‌تر است، این است که بازیکنان از دقیقه اول تا آخر خواهند جنگید. اگر شما بجنگی، شاید ببازی، اما اگر نجنگی، از قبل بازنده‌ای.

سورپرایز ما برای دربی را در زمین مسابقه خواهید دید
وی در پاسخ به این سوال که چه سورپرایزی برای دربی 86 دارد، عنوان کرد: سورپرایز ما را در زمین مسابقه خواهید دید.

امیدوارم نمایش خوبی را مقابل رئیس فیفا داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این پرسش که نظرش در مورد حضور اینفانتینو در ورزشگاه آزادی برای تماشای دربی 86 چیست، تصریح کرد: خوشحالم از اینکه رئیس فیفا از این مسابقه دیدن می‌کند و حضور او در ایران اهیمت دادن او به فوتبال ایران و همچنین حساسیت و اهمیت بالای دربی را می‌رساند. امیدوارم دربی به بهترین نحو برگزار شود و نمایش خوبی را مقابل رئیس فیفا داشته باشیم.

فکر کنم این حق را داشته باشیم تا حداقل برای خودمان جشن بگیریم
برانکو درباره اینکه سازمان لیگ اعلام کرده اجازه برگزاری جشن قهرمانی را به پرسپولیس در صورت پیروزی در دربی نخواهد داد، گفت: ما در صورت مسجل شدن قهرمانی در پایان دربی برای خودمان جشن خواهیم گرفت و این موضوع ارتباطی به سازمان لیگ ندارد. فکر کنم این حق را داشته باشیم تا حداقل برای خودمان جشن بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس