کد خبر 834827
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۹
نوید مظفری

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: علیرضا فغانی شایسته‌ترین گزینه برای قضاوت در بازی پرسپولیس و استقلال است.

به گزارش مشرق، نوید مظفری در مورد بحث قضاوت علیرضا فغانی در دربی86 پایتخت گفت: به نظر من علیرضا فغانی شایسته‌ترین گزینه برای قضاوت دربی پایتخت است به خصوص اینکه وقتی قرار است اینفانتینیو رئیس فیفا هم میهمان این بازی باشد قطعاً باید بهترین داور آسیا و کشورمان این بازی را قضاوت کند و خوشحالم که داوری مثل فغانی داریم که همه به او افتخار می‌کنیم.

وی در مورد اینکه خود فغانی اعلام کرده بهتر است دربی را به داوران جوان‌تر بدهند، گفت: این مسئله فروتنی او را می‌رساند که او می‌خواهد به داوران دیگر هم بها داده شود، یکی از ویژگی‌های آدم‌های بزرگ همین است اما وقتی رئیس فیفا می‌آید قطعاً باید داوری مسابقه را سوت بزند که کمترین حاشیه را داشته باشد.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه تکراری بودن داور دربی و حضور رئیس فیفا تأثیری بر نحوه بازی بازیکنان خواهد داشت، گفت: تکراری بودن داور مهم نیست، مهم این است که بهترین داور آن مسابقه را سوت بزند. حضور اینفانتینو قطعاً تأثیری در نحوه قضاوت فغانی نخواهد داشت، شاید روی بازی بازیکنان تأثیر بگذارد اما فغانی داوری است که قرار است در جام جهانی سوت بزند و میادین بزرگ بین‌المللی را تجربه کرده.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبي IR ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    0 9
    هركي ميزارن بزارن فقط فغاني و حيدري نزارن .اينها حاظرند هركاري بكنند تا لنگ برنده بشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس