بارسلونا آتلتیکو

دیدار یکسنبه شب بارسلونا و آتلتیکو مادرید یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های این فصل اروپا و به منزله گلوگاه سرنوشت در مسیر قهرمانی دو تیم بوده و نشریه مارکا به آن لقب «مادر همه بازی‌ها» را داده است.

سرویس ورزش مشرق- بارسلونا و آتلتیکو مادرید در روز یکشنبه ساعت 6:45 عصر به وقت محلی در یکی از سرنوشت‌سازترین بازی‌های این فصل لالیگا و فوتبال اروپا، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مردان «دیه‌گو سیمئونه» در حال به کاتالونیا سفر می‌کنند که فقط 5 امتیاز با بارسایی‌ها فاصله دارند. پیروزی اخیر این تیم در مقابل لگانس و تساوی آبی‌اناری‌ها در مقابل لاس پالماس، در کم شدن فاصله امتیاز و بالا رفتن بسزای روحیه شاگردان سیمئونه تاثیر بسزایی داشت. هر دو تیم به شدت به دنبال کسب سه امتیاز بازی و دستیابی به عنوان قهرمانی لالیگا هستند. در اینجا بررسی خواهیم کرد که کدام تیم می‌تواند بهتر به این عنوان دست یابد و یا از ابزار بهتری برای ضربه زدن به حریف برخوردار است.

بدون بحث، بارسلونا از خط تهاجمی بهتری برخوردار است. مسی و سوآرز در بهترین فرم خود قرار دارند و کوتینیو هم برای نشان دادن خود، از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است. علاوه بر این، تیم «ارنستو والورده» در مقایسه با فصول گذشته، توانایی دفاعی و تاکتیکی خود را بالاتر برده است. دفاع بارسلونا از سازماندهی بهتری برخوردار شده و خط میانی تغییرات مثبتی را به خود دیده است. در اینجا می‌توانید امتیاز هر کدام از بازیکنان بارسلونا را از حیث کارکرد فعلی در تیم ببینید:

اما در مورد آتلتیکو مادرید باید گفت که خط حمله این تیم با بازگشت «دیه‌گو کاستا» بسیار سمی‌تر از گذشته‌ شده است. «آنتوآن گریزمان» به عنوان مهاجم دوم در این روزها در بهترین فرم خود قرار دارد و می‌تواند بسیار کارساز باشد. در اینجا می‌توانید امتیاز هر کدام از بازیکنان آتلتیکو مادرید را از حیث کارکرد فعلی در تیم ببینید:


منبع:

http://www.marca.com/en/football/barcelona/2018/03/02/5a99af9f468aeb6d378b45b3.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس