خلیلی ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر آثار درجه سوم سینمابه دفاع از تمایل سلبریتی‌ها برای به دنیا آوردن فرزندانشان در کشورهای غربی بسنده نکرده و در سخنانی توهین‌آمیز بی‌ارزش بودن پاسپورت ایرانی را دلیل موجهی عنوان کرد.

به گزارش مشرق ، دوتابعیتی بودن یا تلاش برای دوتابعیتی بودن از طریق دریافت گرین کارت مسأله ای است که در سالهای اخیر نه فقط در میان چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون بلکه در حلقه مدیریتی نضج یافته است. همین پارسال بود که بعد از افشاگری سینماروزان درباره حضور چندین دوپاسپورته در هیأت داوران جشنواره سی و پنجم فجر، بهروز افخمی به انتقاد از این امر پرداخت.

 روزنامه  «جوان» به انتقاد از نیوشا ضیغمی پرداخته که سخنانی سمپاتیک را در توجیه دوپاسپورته بودن بیان کرده نوشت: 

تفاوت نگاه دو سلبریتی ایرانی درباره وطنشان، اهمیت بچه دار شدن در ایران یا انگلیس و موضوع ارزش پاسپورت ایرانی موضوعی است که با اظهارات نیوشا ضیغمی و کنار هم قرار دادن سخنان سال پیش ماه‌چهره خلیلی جالب به نظر می‌رسد.

سال پیش بود که ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه دورهمی مهران مدیری درباره به دنیا آوردن فرزندش در ایران گفت: «خیلی از من سؤال می‌شود که چرا پسرم را در انگلیس به دنیا نیاوردم، همه می‌گویند می‌توانست پسرت تابعیت و پاسپورت انگلیسی داشته باشد ولی من دوست داشتم پسرم در ایران به دنیا بیاید، دوست داشتم پسرم شناسنامه و پاسپورت ایرانی داشته باشد، اینها برایم خیلی مسئله مهمی بود، دلیلش شاید این بود که من 20 سال از ایران دور بودم و حسرت این را داشتم تا در ایران باشم و همیشه خودم را ایرانی می‌دانستم و خودم هم ایران به دنیا آمدم.» این بازیگر در پاسخ به این سؤال که آیا احساس خوشبختی می‌کنید می‌گوید: بله شدیداً. 

بیشتر بخوانید:

نیوشاضیغمی : پاسپورت ایرانی بی‌ارزش است/ همکارانم حق دارند خارج زایمان کنند +فیلم

بین تمام هنرمندانی که سابقه زندگی در خارج از کشور را دارند، «ماه‌چهره خلیلی» یک نمونه خاص است. او برخلاف افشاری که ترجیح داد فرزندش را خارج از کشور به دنیا بیاورد، دنبال این بود که شناسنامه ایرانی برای پسرش بگیرد. عرق ملی و وطن دوستی این بازیگر با تشویق تماشاگران برنامه دورهمی و مخاطبان این برنامه در فضای مجازی روبه‌رو شد.

ماه چهره خلیلی - همسر و فرزندش

سخنان این بازیگر در حالی بیان شد که کشور این روزها با معضل مدیران دوتابعیتی روبه‌روست و دوتابعیتی بودن در میان سلبریتی‌ها در حال تبدیل شدن به یک ارزش است چراکه برخی از این سلبریتی‌ها از اینکه به طور عمومی اعلام کنند فرزندشان را در یکی از کشورهای غربی مانند کانادا، انگلستان یا امریکا به دنیا می‌آورند نه تنها ابایی ندارند بلکه ظاهراً به آن افتخار هم می‌کنند. اما تأسف انگیز سخنان ضدملی نیوشا ضیغمی درباره این موضوع بود، این بازیگر آثار درجه سوم سینمای ایران به دفاع از تمایل سلبریتی‌ها برای به دنیا آوردن فرزندانشان در کشورهای غربی بسنده نکرده و در سخنانی توهین‌آمیز بی‌ارزش بودن پاسپورت ایرانی را دلیل موجهی برای اشتیاق به دوتابعیتی شدن فرزنش عنوان کرده است.

این بازیگر می‌گوید: «به همکاران من خرده گرفته شده که چرا بابت زایمان و به دنیا آوردن فرزندشان به خارج از کشور می‌روند، متأسفانه این کار به دلیل بی‌اعتباری پاسپورت ایرانی است! برای یک ایرانی و منی که عرق ملی دارم! و کشورم را دوست دارم خیلی غمناک است که مجبور باشم به دلیل اینکه پاسپورت کشورم در دنیا ارزش ندارد، برای رفتن به هر کشوری دلهره داشته باشم و دم درِ هر سفارتی گردن کج کنم.»

ابراهیم حاتمی کیا کارگردان نام‌ آشنای کشورمان، چند سال پیش جزو اولین افرادی بود که نسبت به این مسئله واکنش نشان داد اما پس از گذشت سه سال از انتقادهای او شاهد افزایش این سبک زندگی اشراف گونه هستیم؛ موضوعی که شایسته بود مسئولان بیشتر به آن توجه می‌کردند. حاتمی کیا در برنامه راز، درباره سینماگران دو پاسپورته‌ گفته بود: «این بحثی که امروز مطرح شده و افراد و هنرمندان دوپاسپورته در فرهنگ وجود دارند، نگران‌کننده است. چرا باید یک هنرمند و فیلمساز یک پایش در این طرف مرز و یک پایش در آن طرف مرز باشد.» 

بیشتر بخوانید:

جشنواره اشتباهات لیلا حاتمی با اولین اظهارنظر سیاسی در جشنواره برلین! +فیلم

مسئله‌ای که وجود دارد اینکه رواج این نگاه نازل به وطن در میان برخی سینماگران به طور قطع تهدیدی برای فرهنگ ملی کشور محسوب می‌شود. هنرمندی که عرق ملی نداشته باشد نه تنها نمی‌تواند در اعتلا و تقویت فرهنگی ملی اثرگذار باشد بلکه برعکس روی فرهنگ مردم تأثیرات مخربی به جای خواهد گذاشت.  دو پاسپورته‌هایی که به خارج از کشور مهاجرت کرده‌اند و برای کار سینمایی به ایران سفر می‌کنند و حاضر نیستند فرزندانشان را نیز در ایران به دنیا بیاورند، چگونه می‌توانند فیلمی با توجه به فرهنگ ایرانی- اسلامی بسازند؟ آیا آنها با مردم این کشور زندگی کرده‌اند و از تمایلات مردم ایران آگاهی دارند یا حشر و نشر با قشری خاص و درصد کمی از مردم ایران آنها را به افرادی تبدیل کرده که می‌توانند بالقوه تأثیری معکوس در فرهنگ ملی به بار بیاورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 65
  • در انتظار بررسی: 20
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    افراد كوچكي كه به ناگاه معروف شده اند
    • پویا IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      70 5
      به قول مادر بزرگم ، قربون اون روزهای ندیدت
    • روزبه IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      29 2
      بهتره بره تو اقلیم عراق بچشو بدنیا بیاره... در ضمن چرا تا حالا کسی به این فکر‌ نکرده که خوب اگه میخواد بچش اونور اب بدنیا بیاد چرا داره رسانه ایش ش میکنه؟خوب میتونست بره و بعدا میگفت،بعدش هم چه لزومی داشت که سرزمینشرو تحقیر کنه؟خوب میتونست بچشو بدنیا میاوردن و لزومی‌به تحقیر کردن خودش نبود؟ اونجا که میخواد بچشو بدنیا بیاره نمیگن چرا گفتی پاسپورت ایرانی ارزش نداره؟اونا خوب میدونن ادمایی مثل ایشون خود حقیر پندارن در برابر بیگانگان یا به عبارتی بهتر خود ذلیل پندار در برابر بیگانگان!!!امیدوارم حداقل این حس به بچش هیچوقت منتقل نشه...
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    91 5
    پشت پرده سلبريتي ها افشا بايد گردد....
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      47 6
      درود بر اين ايده، سريعا بايد اجرا بشه
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      37 8
      سپاه اقدام كن
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      35 3
      لطفا اجرايي كنيد.
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      34 3
      با اينكار خباثت سليبريتي ها نشان داده ميشه
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      39 3
      ارتباطشون با سرويس هاي خارجي هم فراموش نشه
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      37 3
      مرگ بر سليبرتي هاي ويرانگر
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      40 1
      سلبيرتي حيا كن ...
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      32 2
      افشا كنيد افشا كنيد افشا كنيد
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      16 2
      رنك بازديدت ميتركونه
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      35 1
      اگر بشه، بقيه حيا ميكنن اين همه شهيد نداديم كه يه .... خون شهدامون رو لگت مال كنه
    • مانی IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      22 1
      پشت پرده خیلی هاشون فساد و کثافت کاری و لابی گری و ... هست !!!
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      7 12
      افشا بشه که چی بشه؟مردم مثل شما خاله زنک نیستن که تو زندگی خصوصی بقیه بخوان سرک بکشن و سریع قضاوت کنن مردم به این چیزها اهمیت نمیدن.زندگی هر شخصی به خودش مربوطه
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    70 4
    انشاالله که ترتیبی اتخاذ شودکه حداقل درفیلمهاوسریالهای صداوسیما هنرمندان دوتابعیتی به کارگرفته نشوند
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    48 4
    مشکل دوم مملکت بعد از دماغ بحران کجا زاییدن هم اضافه شد اعلی برکت الله.
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    56 6
    ماه چهره خلیلی چون ندید بدید نیست فوق لیسانسشو در رشته معماری از دانشگاه اکسفورد لندن گرفته و تو انگلستان و لندن کلاس بازیگری رفته اونو با نیوشا زیغمی که هیچ چی ندیده مقایسه میکنی؟معلومه ادمای ندید بدید ازین کارا میکنن
    • IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      5 26
      نیوشا ضیغمی اگه بازیگر درجه سوم هست که ماهچهره خلیلی کلا بازیگر سینما نیست.حالا اون کراوات چیه تن بچش؟نشانه ایرانی بودنه شاید!
  • P IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    22 3
    ماهچهره الان ناراحت است که چرا درشناسنامه اش اسم ایران نیست و این سرنوشت فرزندان این نو گیسه ها هست ..
  • علی IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    43 54
    اقا خدایی گفته پاسپورت ایران ارزش نداره ایا حرف بدی زده؟ مگه دروغ گفته؟؟؟؟
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      41 3
      دروغ نگفته پاسپورت بی ارزش شده با رای این جماعت به این دولت که به دروغ گفت ارزش پاسپورت رو برمیگردونه ! اما آیا وطن دوستی را با پاسپورت می سنجند ؟
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      28 4
      به لطف مسؤلین واداده و تو سری خور غربی مون پاسپورت بی ارزشه ایران که بی ارزش نیست همین جماعت ادعای وطن پرستی دارن اما به خاطر پاسپورت عرق ملی شون رو زیر پا میذارن
    • SE ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      14 3
      ارزش پاسپورت ایرانی بستگی این داره که عکس و نام چه کسی در آن درج شده است.
    • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      4 11
      دوست عزیز مثل اینکه سن و سال کمی دارین و گذشته رو به یاد نمیارین؟ دردوران اخمدی نژاد هم تحریم بودیم . اصلا این بحث پاسپورت ربطی به این دولت و اون دولت ندارد برمیگردد به روابط بین المللی یه کشور که ما نداریم و به همه میگیم دشمن. حرف بدی نزده و به این فک نکرده که چرا پاسپورتمون بی ارزشه. گفته بی ارزشه و واقعیت هم همین است
  • سيد GB ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    52 34
    با درود من خودم پاسپورت انگليسى دارم و ساكن لندن باور كنيد كه هميشه به ايرانى بودن خودم افتخار ميكنم ، هميشه فقر بى پولى نيس فقر فكرى فرهنگى اينا هست كه بعضى مردم تازه به دوران رسيده هستن كه از وجود همين ايران و ايرانى مشهور شدن وحالا كه به جايى رسيدن خودشون گم كردن فقط ميشه گفت براى خانم كوته فكرى مثل ايشان متاسفم
    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      11 24
      دقیقا درسته من هم یک شهروند دیگر دو تابعیتی هستم که میتونستم در لندن زندگی کنم و اومدم ایران تا بچه ام تو همین ایران دنیا بیاد و رشد کنه. وقتی عقده های امپال ضیغمی رو در قالب کلام میشنوم حالم بهم میخوره
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    17 33
    خانم خلیلی کار قشنگی کرده، اما واقعا پاسپورت ایرانی ارزشی نداره. کافیه تو اینترنت رنکینگ پاسپورت ایران رو سرچ کنید.
    • AT ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      21 8
      و برای همین مردم ایران اگر جنگی بشود به جای فرار از کشور به فکر دفاع از آن هستند.
    • امیر IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      31 5
      خطاب به 12:49، کسی ادعا نکرده بود که حرفهای خانم ضیغمی دروغ است که شما توصیه می کنید که برویم در اینترنت در مورد پاسپورت ایران سرچ کنیم!!!!! بحث سر اینست که کسی که ادعای وطن دوستی می کند ، حتی با وجود ارزش کم پاسپورت ایرانی، باید افتخار کند که فرزندش را در ایران به دنیا بیاورد، چون ایران زادگاه و سرزمین مادری ماست.
  • صادق IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    27 3
    افراد بی هویتی که پولشان ازخون دل این مردم است وازین گزافه گوئیها نیز می نمایند حال یکی نیست ازاینها سوال کند چه گلی به سر ایران زده اید خوب گورتان را گم نمائید برای همیشه با این افادهان برویدنه اینکه تا بی پول میشوید مجدا برمیگردید
  • hamid IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    27 3
    متاسفم برای این آدمهای تازه ب دوران رسیده و نوکیسه... کاش قانونی در مملکت به تصویب برسه ،که آدمهای دوتابعیتی شهروندِ درجه 2 به حساب بیان تا نتوانند در تمامی نهادهای دولتی و حتی سینما فعالیت داشته باشند. اینقدر انسانهای وقیح که هیچ عِرقی به مردم و مملکت خودشون ندارن بعد برای پست و مقام و پرکردن جیبشون برمیگردن ایران...
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    6 36
    به به ! چقدر عرق ملی و وطن دوستی داره واقعا ! مخصوصا به خاطر آن کراواتی که از حالا به گردن پسرش زده حقیقتا وطن و ایرانی بودن را ستوده ! به به
    • امین IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      25 7
      خطاب به 13:25، واقعاً جنابعالی وطن دوستی را با بستن و یا نبستن کراوات به گردن یک پسربچه می سنجی؟!!!!! پس در منطق جنابعالی ، پرفسور حسابی هم که کراوات استفاده می کرد ، حتماً وطن دوست نبوده وعرق ملی نداشته است!!!!!!!! یا مثلاً پرفسور سمیعی هم نمی تواند وطن دوست باشد، چون ایشان هم کراوات می زنند!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    7 35
    وطن پرستی دیگه چه مسخره بازیه
    • رامین IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      25 5
      خطاب به 13:32، وطن دوستی واژه ای باارزش است که قطعاً در مغز پوک و بی ارزش امثال شما جایگاهی ندارد.
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      1 6
      من گفتم وطن پرستی ، نگفتم وطن دوستی که آقای نخبه
    • رامین IR ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
      6 1
      خطاب به 17:40 ، جناب نخبه!!!!، هم وطن دوستی و هم وطن پرستی واژه هایی هستند که در کله پوک امثال شما جایگاهی ندارند ، در ضمن وقتی وطن دوست باشی ، وطن پرست هم می شوی
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    37 6
    وقتي نوه هاي امام و نتيجه هاي ايشان كه اغلب ازاشراقي ها هستند در كانادا و انگليس تحصيل و زندگي و زايمان ميكنند ما از چند بازيگر دست چندم انتظاري نداريم!!
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      20 3
      درست میگی از همه دردآورتر اینه نوه های امام سر و وضعشون نشان از عقب گرد فرهنگیشون داره متاسفانه
  • US ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    21 2
    خانواده اشراقی
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    20 4
    تمدن ایران رو ول کن برو تو کشور یانکی ها زایمان کن که به یک مشت مثل خودت بی فرهنگ فخر فروشی بکنی
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    15 3
    کاش همونجا هم زندگی کنی به اتفاق بچه هاتون و سگها و گربه هاتون تا کشور از وجود وطن فروشانی مثل شما پاک بشه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    14 3
    یکی وطنش رو دوست داره در هر شکل و وضع یکی وطنش رو میفروشه برای زایمان فرزند نحسش
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    10 4
    آيا درباره بچه يك ميليون پوندي هم شنيده ايد؟
    • تنها IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      4 1
      بچه یک میلیون پوندی کیه ? بگو تا ما هم بدونیم. نترس بگو.
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      7 3
      خخخخ داداش کمتر بشین پای صحبتای استاااااد فلاحتی!!
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
      3 2
      مال همين سليبريتي هاست؟
  • مهدی IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    13 1
    کسی که آشکار از این کشور خوشش نمی آید و علنا و زباننا می گوید غرب بهتر از ایران است آیا وقت آن نرسیده که این وطن فروشان بی غیرت را هرگز به این کشور که در هر قدمش شهیدی خوابیده پا بگذارند باید قلم پایشان را بشکنند تا دیگر به کشور عزیز این قدر جسارت نکنند.
  • نادر IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    4 1
    خوب اینا دیگه شکماشون سیر شده ایران هم اونقدر براشون پول داشته شما که افتخارتون ایران نیست برید گمشید همون توالت های فرنگیا رو بشورید وقتی ازکشورتون بدتون میاد و میخاید پوز بدید برید همون جا از اینجا پول می برید اونجا از این افراد وطن فروش نباید در فیلم ها استفاده شود و دولت باید یک فکری برای این افراد کند باید محدویتهای ایجاد نماید این افراد را با دکتر حسابی مقایسه نکنید دکتر حسابی و افرادی مانند او واقعا حسابیند نه امثال اینهاکه فرهنگ غرب و فرهنگ ایرانی را دارند نابود می کنند با عنوان روشنفکری شایدم در پشت پرده مواردی هست که ما نمی دانیم
  • ناشناس IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    7 1
    خانم ضیغمی روشنفکری به مانتو گرون و مدل به مدل گشتن نیست ادمای کشور های پیشرفته مثل تو فکر نمی کنند اونها فکر کردند که کشورشونو چطور بسازند و فکر کردند چطور تو و امثال تورو بتونند روش کار کنند تا فرهنگشونو غنی کنند تو هم بجای توهین یک کم شعور تو ببر بالا و کمتر به مردم و ایران توهین کن ولی تو فکر می کنی کدوم برند رو بپوشی و کجا زایمان کنی و بقیه برات بسازند و خون بدند تا تو بتونی خوب بگردی
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    3 14
    بعلهههه کامنت گزاران همیشه در صحنه مشرق. در ضمن ما مگه تو ایران فیلم درجه یک هم داریم؟
  • طاهری IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    5 2
    همین بهتر که بچه های ادمهای مثل نیوشا زیقمی امریکا متولد بشن تاگندشون کمتر بشه
    • زینب IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
      0 0
      بی سواد ضیغمی نه زیقمی
  • مریم IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    7 1
    کسی که انقد خود کم بین و بی سر و پاست لیاقت نداره که پاسپورت ایرانی نصیبش بره. فقط امیدوارم گورشونم گن کنن برن بهشت موعودشون نه نون ایرانو بخورند و بعد رو ملت قمپز در کنن جدیدا قشر سینمایی کشور بهترین گزینه برای نفوذ تخریب و جاسوسی علیه ملت ایران شدند. نکا کنید هر کی بد ایران میگه اسکار میگیره، مهمان جشنواره کن و برلین میشه، سفیر صلح و.......غربیهایی که جلو ننه شونم بی مزد یه لیوان اب نمیذارن. یهو برا جامعه سینمایی ایران چه کار که نمیکنن اینا همه نقاب موجهی برا جاسوسیه شک ندارم.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    6 1
    جالبه که جدیداً با برگزاری جشنواره های سینمای فاسد غرب به فاصله کمی انگار هماهنگ با جریانات آشوبگر و اختشاش گران در ایران هماهنگ شده و مُشتی بی وطن در ظاهر بازیگر و هنربند در خارج از کشور،بادشمنان این سرزمین همصدا می شوند! مهم اینه که اغتشاشات اخیر و این جشنواره های غربی از لحاظ زمانی انگار با هم هماهنگ شده اند
  • DE ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    8 2
    اوایل انقلاب بعضی علیه هنرپیشه های قبل انقلاب ایراد می گرفتند که چرا شما با این نظام همکاری میکنید و صدایتان در نمی آید و آن هنرپیشه گفت صبر داشته باش ما تدریجی نفوذ کرد و ریشه انقلاب را به فساد آغشته خواهیم کرد و دیگر نیاز به بر اندازی نیست خودش خواهد افتاد زیرا سم فرهنگی ما زمانبندی است اما براستی موثر و خانمان سوز برای انقلابیون خواهد بود .. همین هنرپیشه گانیمد که اینقدر براشون هزینه میکنید تیشه به ریشه خودتان میزنند
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
    7 2
    بله . هنرمندانی که عکسهای آنچنانیشان زینت بخش تودری تریلیهاست و شوفرهای بیابان با دیدن این عکسها وسط جاده متلک میپرونن . بعد نظر چنین سلبریتی های نجیبی مهمه !!!!!!
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
    2 3
    همینکه نیوشا ضیغمی رو بخاطر یک اظهارنظر اصلا بد بازیگر درجه سه می کنید یعنی هیچ انصاف و منطقی وجود ندارد...!!
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
    3 2
    ببخشید خانم ضیغمی فراموش نکنید بی ارزش شدن پاسپورت در دولتی اتفاق افتاد که بیشتر بازیگران به آن رای دادند رای دادید به دولتی که ازش انتقاد کنید و این همه انتقاد بهش هست چقدر بی فکر هستید و متاسفم برای مردمی که شما برایشان الگو هستید زنبور بی عسل تحصیلکرده ای که بی فکر کاری انجام دهد یعنی چه
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
    3 2
    شما نمی دونی خانوم بازیگر، انگلیسی ها از مهاجرا خسته شدن و اونقدر سفیدن که غیر انگلیسی رو خیلی راحت تشخیص میدن. فکر نکن بچه ت عزیز انگلیسی ها می شه
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    2 0
    ماه چهره زیبا بود ،عشق بود،زندگی بود ،وطن پرست بود ،جوان بود ،مهربان بود،
  • نرگس جعفری IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
    2 0
    روحش شاد دلم برایش سوخت 44 سال زنده بود فقط سرطان داشت
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    0 0
    این نیوشا ضیغمی اینقدر عمل زیبایی کرده که فک کنم چهارشنبه سوری از روی آتیش بپره همه جاش مثل پلاستیک آب میشه.خخخخخ5

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس