چهارمین روز جستجوی محل سقوط هواپیما

شایعات طرح شده مبنی بر این‌که چند تن از مسافران در لحظه برخورد زنده مانده و به‌علت سرما یا خونریزی فوت شده‌اند!

به گزارش مشرق، یکی از کوهنوردان اعزام شده به محل حادثه پس از بازگشت از ارتفاعات در رابطه با گفت: کسی که چنین شایعاتی را مطرح می‌کند قطعا هیچ درکی از محل حادثه ندارد اما برای کسانی که محل حادثه را دیده‌اند روشن است که چنین اتفاقی کاملا غیر ممکن است.


ایمان احمدپور اظهار کرد: احتمال این‌که کسی در برخورد هواپیما با کوه در لحظه حادثه زنده مانده و سپس بر اثر خونریزی یا سرما فوت کرده باشد کاملاً غیر ممکن و دور از ذهن است. کسانی که این شایعات را در قالب احتمالات مطرح کرده‌اند هیچ درکی از محل حادثه ندارند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار از جستجوی اجساد هواپیمای سقوط کرده

اولین تصاویر از تکاوران ارتش در کنار لاشه هواپیما


وی ادامه داد: از هواپیمای فلزی بزرگترین قطعه‌ای که باقی مانده است یک صفحه فلزی 2 در 3 متری است و حتی موتور هواپیما به قطعات کوچک تبدیل شده است. کسی که محل حادثه و وضعیت پیکرها را دیده باشد متوجه می‌شود که امکان زنده ماند کاملا غیر ممکن است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    اولا که بعید است هواپیمایی که به کوه می خورد و تکه تکه و متلاشی می شود ، کسی در آن زنده بماند . اما بر فرض هم که کسی زنده مانده باشد . شما چه توقعی دارید ؟ توقع دارید امداد گران مثل خدا باشند که در لحظه ای تمام پهنه گیتی را از نظر بگذرانند و دریابند که آن تکه آهن در کجای عالم قرار دارد ؟!!! امدادگران انسان هستند و محدودیت های انسانی دارند . مجبورند ذره ذره همه جا را بگردند تا در بین آنهمه کوهستان پهناور هواپیما را پیدا کنند . من هر بار که با هواپیما به جنوب کشور سفر می کنم و کنار پنجره نشسته ام ، اصلا از وسعت و پهناوری رشته کوههای ایران حیرت زده می شوم . آنقدر مرتفعند که از هواپیما هم دیده می شوند ! اینکه بین آنهمه کوه و قله ، دو روزه هواپیما را پیدا کردند واقعا دست مریزاد دارد . من که اصلا فکر نمی کردم به این زودی پیدا شود . من در هیچ کجای دنیا مردمی به ناشکری مردم ایران ندیدم و همیشه فکر می کنم یکی از دلایل اصلی تنگ شدن روزی مردم ما همین صفت قدر نشناسی و ناشکر بودن ماست .
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      32 4
      شیر مادرت حلالت
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      33 4
      آفرین ، حرف حساب زدید.
    • IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      22 1
      چند وقت پیش هم مالزی یک هواپیمای بوینگ پیشرفته از دست داد و هنوزم با همه امکانات پیشرفته و حمایتها چیزی ازش پیدا نشده !
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    40 3
    بعضیها یاد سریال LOST افتادن که هواپیما نصف میشه و نیمی از مسافرا زنده میمونن اینا با فیلماشون رو ذهن مردم تخیل پرست ما تاثیر گذاشتن
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
    1 2
    اینقدر به زندگی از دریچه ی فیلم و سناریوهای سینمایی نگاه نکنیم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس