کد خبر 833536
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
علیرضا فغانی

داور بین المللی کشورمان برای قضاوت هشتاد و ششمین دربی پایتخت پیشنهادی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا فغانی درباره شانس بالایش برای قضاوت در دربی 86 اظهار داشت: اگر من قضاوت نکنم، بهتر است، چون تاکنون 4 بار دربی را قضاوت کرده‌ام. با توجه به اینکه قرار شده اینفانتینو به ایران بیاید، بهتر است سوت قضاوت دربی را به داوران بین المللی و جوانی چون موعود بنیادی‌فر، پیام حیدری و حسن اکرمی و یا سایر داوران بین المللی بدهند تا هم توانایی‌های‌شان را نشان دهند و هم اعتماد به نفس‌شان برای قضاوت در سطح بین المللی بالا برود.

وی در مورد اینکه آیا دوست ندارد دربی را قضاوت کند، گفت: برای من فرقی نمی‌کند. تابع تصمیمات مسئولان بوده‌ام و هر مسابقه و رده‌ای بوده، قضاوت کرده‌ام. اگر نظر مرا می‌خواهید، بهتر است قضاوت را به داوران جوان بدهند. اینفانتینو قضاوت ما را دیده و اکنون هم کاندیدای حضور در جام جهانی هستیم.

داور بین المللی کشورمان در خصوص مصوبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای پرداخت پاداش به داوران برای حضور در جام جهانی گفت: در آخرین جلسه هیئت رئیسه مصوب شد همان پاداشی که برای حضور تیم ملی در جام جهانی داده می‌شود، به داوران هم پرداخت کنند. از آقای کفاشیان، تاج و ساکت به خاطر این همکاری تشکر می‌کنم. ضمن اینکه آقای تاج و ساکت قول هر گونه همکاری برای حضور در اردوها را داده‌اند تا مانند تیم ملی از آکادمی استفاده کنیم. این مسئله باعث دلگرمی و انگیزه برای ما داوران می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس