کد خبر 834033
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
مارکو فان باستن

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مارکو فان باستن،اسطوره فوتبال هلند و رییس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد و همراه ایشان به کشورمان عزیمت می کند.

به گزارش مشرق، مهدی تاج درباره برنامه سفر رییس فیفا به ایران به دعوت فدراسیون فوتبال عنوان کرد:مطابق هماهنگی های صورت گرفته،آقای اینفانتینو در روزهای پایانی هفته آینده به تهران سفر خواهند کرد.فرآیند مربوط به برنامه ریزی دیدارها و جلسات ایشان در تهران از مدتی قبل در فدراسیون فوتبال آغاز شده است و جزییات دقیق این برنامه ها،روز سه شنبه اطلاع رسانی خواهد شد.در این میان دیدار با خانواده مدیران فوتبال کشورمان  و پیشکسوتان ارجمند جزو برنامه های اصلی حضور رییس فیفا در تهران قرار خواهد داشت.

وی افزود: مارکو فان باستن، اسطوره فوتبال هلند و رییس دپارتمان فنی فیفا هم در هیات اعزامی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال قرار دارد و همراه ایشان به کشورمان عزیمت می کند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
    0 1
    مسئولین فدراسیون فوتبال ایران باید از این فرصت طلایی استفاده کنن و به سیاسی کاری عربستان سعودی بر علیه باشگاه های ایرانی تو جام باشگاه های آسیا اعتراض کنن و مدارک و مستندات لازم رو به رئیس فیفا تحویل بدن تا فیفا تیم فوتبال عربستان سعودی رو از جام جهانی حذف و نقره داغ کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس