ترامپ و پلی بوی

شرکت «امریکن مدیا» نقش برجسته‌ای در پاکسازی و ماله‌کشی بر موارد اخلاقی بی‌شمار وی با خریدن حق کپی رایت یادداشت‌ها و اسناد در دست زنان مدعی به رابطه با ترامپ، ایفا کرده است.

سرویس جهان مشرق- اخیرا پرونده دیگری از رابطه نامشروع دانلد ترامپ با یک زن دیگر رو شده و نشریه نیویورکر به عنوان افشاکننده این مورد، اکنون شرایط جدیدی را برای رییس جمهور آمریکا رقم زده است. اما بحث کلیدی این است که شرکت «امریکن مدیا» به ریاست «دیوید پکر» -از دوستان گرمابه و گلستان ترامپ- نقش برجسته‌ای در پاکسازی و ماله‌کشی بر موارد اخلاقی بی‌شمار وی با خریدن حق کپی رایت یادداشت‌ها و اسنادِ در دست زنان مدعی به رابطه با ترامپ، ایفا کرده است. بسیاری از این روابط در زمانی رخ داده که وی در سومین زندگی مشترک خود و مردی دارای خانواده بوده و این در حالی است که یکی از علل اقبال به سمت وی، شعار کیان خانواده و ارزش‌های آن که مدام بر آن تکیه می‌کرد.

در ژوئن ۲۰۰۶ بود که ترامپ در استودیوی متعلق به مجله پلی‌بوی، یکی از اپیزودهای شوی تلویزیونی خود تحت نام «کارآموز» را با حضور یکی از ستاره‌های این مجله ضبط کرد. در آن برنامه، «هیو هفنر» مدیر مجله مذکور، جمعی از ستاره‌های این مجله از انواع و رنگ‌های مختلف را به صحنه آورد و یک شوی هرزه‌نگارانه تمام و عیار را برای شرکت‌کنندگان در یک مسابقه اجرا کرد. در آن زمان، ترامپ تازه با «ملانیا ناس» که اکنون همسر اوست ازدواج کرده بود و «بارون» پسر کوچک‌اش فقط چند ماه سن داشت. اما رفتار وی چیزی به نام عدم تعهد به خانه و خانواده را نشان می‌داد. «کارن مک‌دوگال» -یکی از مدل‌های مذکور- که در آن برنامه بود می‌گوید: «پس از پایان برنامه، ترامپ به نزد من آمد و کلی ابراز احساسات و تعریف نسبت به من داشت. یکی از مدیران برنامه هم به میان حرف ما پرید و گفت شانست گفته دختر، تو همسر بعدی ترامپ هستی».

اکنون یک دستخط ۸ صفحه‌ای از سوی این خانم مدل در اختیار «جان کرافورد» -خبرنگار نیویورکر- قرار گرفته که خیلی چیزها را روشن می‌سازد. وقتی خط به خط یادداشت‌ خانم مدل را بخوانیم، متوجه می‌شویم که شباهتی عمیق با روایت دیگر مدل‌هایی که ترامپ با آن‌ها سر و کار داشت دارد. وی در یادداشت‌اش معترف می‌شود که رییس جمهور کنونی آمریکا، قرارداد حقوقی پیچیده‌ای با او بسته بود که اجازه نمی‌داد رابطه نامشروع بین‌شان از سوی وی قطع شود. ۴ نوامبر ۲۰۱۶ و درست ۴ روز پیش از انتخابات ریاست جمهوری بود که «وال استریت ژورنال» اعلام کرد که شرکت «امریکن مدیا» ناشر نشریه «نشنال انکوآیرر» مبلغ ۵۰ هزار دلار به آن خانم پیشنهاد داده تا حق کپی رایت آن یادداشت را از وی بخرد و طبق روش «انهدام اسناد پیش از افشا»، مانع از علنی شدن آن گردد. وال استریت ژورنال، ماه گذشته در گزارشی افشا کرد که وکیل ترامپ به سراغ یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رفته و توانسته که او را متقاعد به سکوت در مورد رابطه‌اش با ترامپ نماید. اما ظاهرا وکیل ترامپ در مورد مدل مجله پلی‌بوی موفق نبوده و او نهایتا یادداشت ۸ صفحه‌ای‌اش را به نیویورکر بخشیده و یا فروخته است.

جان کرافورد روزنامه‌نگار و خبرنگار ارشد نیویورکر

۶ تن از دست اندرکاران شرکت امریکن مدیا به کرافورد -خبرنگار نیویورکر- گفته‌اند که یکی از اصلی‌ترین کارهای شخص «دیوید پکر» مدیر عامل این شرکت، خریدن حق کپی‌رایت یادداشت‌ها و اسناد افرادیست که قبلا با ترامپ رابطه نامشروع داشته‌اند. پکر، اکنون به عنوان پاک‌کننده کثافت‌کاری‌های ترامپ در آمریکا ماموریت یافته است. این در حالی است که کاخ سفید در بیانیه‌ای، اخبار مکرر مربوط به پرونده‌های مذکور را اخبار کذب خوانده است. اما «جری جورج» -کارمند ارشد بازنشسته امریکن مدیا- که ۲۵ سال در این شرکت فعالیت داشته، به نیویورکر گفته که نمونه‌های مستند بی‌شماری را در مورد فساد اخلاقی مقامات مختلف از اشخاص طرف رابطه نامشروع آن‌ها خریده و مانع از انتشار آن‌ها شده است. «ماکسین پیج» -یکی دیگر از مقامات سابق شرکت- اظهار داشته که پکر برای سال‌های متمادی سلبریتی‌ها را تهدید می‌کرده که اگر برای عکس انداختن در دفتر مجله او حاضر نشوند و یا قضایا و وقتشان را برای مصاحبه در اختیاری وی نگذارند، حواشی و موردهای اخلاقی آن‌ها را علنا افشا می‌سازد. او به این کار می‌گفته «اهرم فشار». از جمله این شخصیت‌ها می‌توان به «آرنولد شوارتزنگر» و «تایگر وودز» اشاره کرد.

ترامپ و دیوید پکر

شرح یادداشت ۸ صفحه‌ای خانم مک‌دوگال به دلیل جزییات غیر قابل انتشار ممکن نیست اما رابطه ترامپ متاهل با این مدل پلی‌بوی که قبلا معلم پیش‌دبستانی بود، بسیار گسترده بود و عاشق دلخسته، آنقدر دلتنگ می‌شد که هفته به هفته باید به هتل «بورلی هیلز» در لس آنجلس می‌رفت تا معشوقه خود را ببیند. در همان دوره زمانی که سال ۲۰۰۶ را در بر می‌گیرد، ارتباط ترامپ با دست کم ۴ بازیگر فیلم‌های مستهجن همزمان با خانم مدل، اثبات شده است. آن ۴ نفر نیز به خاطرات خود در همان سال با ترامپ اشاره کرده‌اند. ترامپ حتی پا را فراتر گذاشته و در چندین میهمانی خصوصی و به دعوت پلی‌بوی، همراه با پسران‌اش و همسران‌شان، با خانم مدل به عنوان دوست دخترش لحظاتش را گذرانده است.

بخشی از یادداشت جنجال برانگیز مدل محله پلی‌بوی که نیویورکر آن را منتشر کرده است

در آوریل ۲۰۰۷، مک‌دوگال به رابطه خودش با ترامپ پایان می‌دهد. او مدعی است که از خودش نفرت پیدا کرده بود و در مقابل چهره خودش در آینه و در مقابل مادرش، شرمنده وجدان خود بود. او مانند بسیاری دیگر از زنانی که در مورد ترامپ افشاگری کرده‌اند، مدعی است که وی به او وعده خرید یک آپارتمان به عنوان هدیه کریسمس را داده بود و مدام او را به آژانس مستغلات‌اش حواله می‌داد. نکته جالب این که «راشل کروکس» یکی از سرمایه‌گذاران عرصه مستغلات می‌گوید ترامپ حتی به او هم رحم نکرده است. یکی دیگر از سرگرمی‌ها و لذت‌های ترامپ ظاهرا هوس‌بازی در تورهای مستغلات بوده است. ۴ زن مدعی شده‌اند که وی در تور مارالاگو (قصر ترامپ)، از سوی مورد نوازش‌های خاص قرار گرفته‌اند.

چیزی که در این میان مشخص شده، این است که مشاوران و وکلای ترامپ رویکرد انهدام اسناد و پنهان‌کاری را اتخاذ کرده‌اند تا از گسترده‌تر شدن ابعاد روابط نامشروع ترامپ و رازهای سر به مهر وی با مدل‌ها و بازیگران فیلم‌های مستهجن جلوگیری نمایند. امری که می‌تواند موجب دردسر بسیار برای شخص رییس جمهور شود. این در حالی است که ترامپ با شعار اهمیت کیان خانواده و لشکرکشی با فرزندان‌اش از این برنامه به آن شبکه و از این همایش به آن گردهمایی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ -که یکی از اصلی‌ترین علل پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری بود- گوش فلک را درید و حالا شاهد هستیم که پرونده‌های ارتباط‌های گسترده وی با این مدل و آن بازیگر فیلم‌های مستهجن افشا می‌شود.


منابع:

https://www.newyorker.com/news/news-desk/donald-trump-a-playboy-model-and-a-system-for-concealing-infidelity-national-enquirer-karen-mcdougal

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    24 1
    بگذارید اقلا یک اقدام مثبت در تمام عمرش انجام دهد.
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    26 10
    ریاکاری توی ذات اینهاست! نمیدونم چرا وقتی در یه جامعه حیوانی زندگی میکنن و به هر کثافتی دست میزنن دیگه این افه هاشون چیه؟ دوست دارن شبیه انسان به نظر بیان؟
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      25 4
      طرف پورن استار بوده بعد حالا شرمنده وجدانش شده !!خخخخخخخخخخخخخخخخخ همهشون مثل هم هستند و فقط پول می خوان
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
      6 1
      شاید منظورش کار بدون مزد هست .یعنی به دلیل به بی گاری کشیده شدن ناراحت شده و از خودش بدش میاد.
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    20 7
    مخالفان ترامپ هم نباید به حرف فاحشه ها اعتماد کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس