کد خبر 20452
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۴

پايگاه اطلاع‌رساني شبکه خبري بي‌بي‌سي در راستاي سياست‌هاي رسانه‌اي صحنه‌گردانان اصلي اين شبکه خبري به قلم‌فرسايي در معرفي صاحب يک مجله مستهجن به نام "پلي‌بوي" پرداخت.

به گزارش شبکه ايران، پايگاه اطلاع‌رساني شبکه خبري بي‌بي‌سي به قلم‌فرسايي در معرفي صاحب يک مجله مستهجن به نام "پلي‌بوي" پرداخت. پلي‌بوي رسما يک مجله پورنوگرافيک نيست اما تخصص آن در ترکيب عکس‌ها و تصاوير مستهجن با ساير مطالب است.

اين پايگاه خبري نوشت: "ممکن است براي برخي حيرت‌انگيز باشد؛ اما "هيو هفنر"، موسس مجله پلي‌بوي تاکنون برنده دو جايزه ادبي شده است. اين جوايز به خاطر تلاش براي آزادي بيان به اين مرد 84 ساله که براي مدت بيش از 50 سال عکس زنان برهنه را منتشر کرده اعطا شده است."

بي‌بي‌سي در جاي ديگر و در تشريح صحنه دريافت جايزه توسط هفنر مي‌نويسد: "هنگامي که او به همراه خانواده‌اش و دو دختر جوان که دامن‌هايشان به طرز خيره‌کننده‌اي کوتاه بود براي دريافت جايزه در هتل بورلي هيلز حاضر شد، همه به احترام او از جا بلند شدند."

اين پايگاه اطلاع‌رساني با تاکيد بر نقش هفنر در انتشار کتب بسياري از نويسندگان معروف تصريح کرد: "بسياري از نويسندگان ادبيات جدي اگر حمايت هفنر را نداشتند، امروز کتاب‌هايشان همه جا و حتي در بقالي‌ها فروخته نمي‌شد."

جالب اينجاست که بي‌بي‌سي در معرفي هفنر، وي را به عنوان کسي معرفي مي‌کند که در مراسم دريافت جايزه از خودش و کارهايش صحبت نکرده بلکه در خصوص "اروين آرنادا"، سردبير قبلي پلي‌بوي اندونزي سخن گفت که اکنون به اتهام لکه‌دار کردن عفت عمومي زنداني است. "آقاي هفنر گفت اين جايزه در واقع به اروين آرنادا و تمام انسان‌هاي نيک‌انديشي تعلق دارد که باور دارند دموکراسي با آزادي بيان و مطبوعات شکل مي‌گيرد."

هفنر کسي است که مدعي است توانسته "به سکس معناي خوبي ببخشد و زنان را از قيد و بند برهاند."

کارشناسان معتقدند که اين رفتار بي‌بي‌سي رفتاري کاملا جهت‌مند و در راستاي سياست‌هاي رسانه‌هاي جريان غالب غرب (Western Main Stream Media) است که اهداف استکباري خود را با صادر کردن بي‌بندوباري دنبال مي‌کنند. اين مقاله و بسياري مقالات ديگر از اين دست به خوبي روشن مي‌کند که منظور واقعي رسانه‌هاي جريان غالب غرب و صحنه‌گردانان اصلي آنها از آزادي مطبوعات و آزادي بيان چيست؟!

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس