کد خبر 831430
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
یارانه نقدی

نمایندگان مجلس، سقف درآمدهای دولت از هدفمندی یارانه ها را 98 هزار و 834 میلیارد تومان تعیین و مقرر کردند که کلیه این درآمد نزد خزانه‌داری کل کشور واریز شود.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی جزییات بودجه سال 97 کل کشور و با تصویب بند الف تبصره 14 سقف درآمدهای دولت از هدفمندی یارانه ها را 98 هزار و 834 میلیارد تومان قرار دادند.

بر اساس این مصوبه، کلیه درآمدهای هدفمندی یارانه‌ها به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها نزد خزانه‌داری کل کشور واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چرا بند مربوط به هدفمندی یارانه‌ها در مجلس بررسی نشد؟

براین اساس نمایندگان، مبلغ دریافتی حاصل از فروش داخلی فرآورده‌های نفتی را ۴۱۵ هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال، دریافتی حاصل از صادرات فرآورده‌های نفتی را ۱۵۷ هزار میلیارد ریال، جمع‌ دریافتی حاصل از فروش فرآورده‌های نفتی را ۵۷۲ هزار و ۴۰۷ میلیارد ریال، دریافتی حاصل از فروش گاز طبیعی را ۱۷۵ هزار و ۹۸۵ میلیارد ریال، دریافتی حاصل از فروش داخلی و صادراتی برق  و سایر دریافت‌ها را ۲۱۷ هزار و ۷۸۵ میلیارد ریال و دریافتی حاصل از فروش آب را ۲۲ هزار و ۱۶۳ میلیارد ریال معین کردند که جمع کل دریافتی‌های دولت از منابع حاصل از هدفمندسازی یارانه‌ها را ۹۸۸ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال پیش‌بینی می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس