هک

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: موضوع هک شدن سایت دو روزنامه قانون و آرمان را بررسی و در اسرع وقت گزارشی از نتایج آن اعلام می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به هک شدن سایت روزنامه‌های قانون و آرمان گفت: هنوز ارزیابی دقیقی از این موضوع نداریم اما حتما آن را بررسی می‌کنیم و به نتیجه می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید:

حمله هکری چند سایت و روزنامه را هدف قرار داد

توییت آذری جهرمی درباره هک شدن برخی سایت های خبری

وی با تأکید بر اینکه سایت‌های رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها جزو مراکز حساس از لحاظ پدافند غیرعامل هستند و می‌بایست از حداقل امنیت برخوردار باشند و موارد امنیت سایبری در آنها رعایت شود، درباره بررسی موضوع هک شدن سایت دو روزنامه آرمان و قانون، اظهار داشت: موضوع هک شدن سایت دو روزنامه قانون و آرمان را بررسی و در اسرع وقت گزارشی از نتایج آن اعلام می‌کنیم.

سردار جلالی خاطرنشان کرد: طبیعتا سایت‌های خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها باید از امنیت بالایی در حوزه شبکه برخوردار باشد، این مسئله در دستورکار ما در سازمان پدافند غیرعامل قرار دارد. 

شب گذشته اخباری جعلی و سراسر کذب بر روی خروجی سایت‌های روزنامه‌های آرمان و قانون قرار گرفت که بلافاصله این روزنامه‌ها اعلام کردند که سایت‌هایشان هک شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس