«آمنه خان» مدل محجبه انگلیسی

یک مدل محجبه انگلیسی که از سوی شرکتی فرانسوی برای تبلیغات در انگلیس انتخاب شده بود، به دلیل متهم شدن به اظهار نظر علیه رژیم صهیونیستی در چند توئیت قدیمی، از همکاری با این کمپانی صرف نظر کرد.

به گزارش مشرق، «آمنه خان» مدل محجبه انگلیسی که به تازگی قرار بود به عنوان مدل کمپانی آرایشی- بهداشتی «اورئال»، در این کمپانی فعالیت کند، به دلیل توئیت‌هایی که در سال ۲۰۱۴ بر ضد سیاست های رژیم صهیونیستی منتشر کرده بود، از فعالیت در این کمپانی استعفا داد.

به نقل از خبرگزاری « سی ان ان »، به دنبال اتهام های وارد شده بر این مدل محجبه، مبنی بر مخالفت وی با رژیم صهیونیستی، این مدل انگلیسی ضمن حذف توییت های خود از توییتر، عمیقا از اختلافاتی که ایجاد شده عذرخواهی و از فعالیت در این کمپانی کناره گیری کرد. وی علت کناره گیری خود را منحرف شدن افکار عمومی و از بین رفتن احساسات مثبت خوانده است.

آمنه خان در یکی از توییت‌های خود رژیم صهیونیستی را یک فاجعه و نظامی غیر قانونی خواند بود. وی در توییت دیگری این رژیم را مساوی با فرعون خوانده و هر دوی آنان را قاتل کودکان خوانده بود.

شرکت اورئال نیز با این استعفا موافقت کرده است.

این اولین بار نیست که تبلیغات شرکت اورئال تحت تاثیر مطالب مناقشه بر انگیز یک مدل در شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرد.

تابستان گذشته نیز این شرکت یک مدل سیاهپوست ترا جنسیتی را به دلیل مطالبی که در فیسبوک منتشر کرد و در آن همه سفیدپوستان را متهم به خشونت های نژادپرستانه کرد، برکنار کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    5 0
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
    0 0
    نباید توییت های خود را پاک می کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس