کد خبر 828908
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعطیل نمایه

تمام مدارس استان تهران به غیر از پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه فردا در همه مقاطع تعطیل شد.

به گزارش مشرق،  با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران و به علت تداوم آلودگی هوا، مدارس تهران فردا چهارشنبه 18 بهمن ماه در همه مقاطع تعطیل شد.

به دنبال تداوم آلودگی هوا و براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران علاوه بر تعطیلی مدارس به جز در فیروزکوه دماوند و پردیس،فروش طرح ترافیک روزانه در روز چهارشنبه ممنوع است و طرح زوج و فرد از درب منازل در تهران،ری و شمیرانات اعمال می شود.

بیشتر بخوانید:

عکس/ آلودگی شدید هوای تهران

میزان "آلودگی هوا" در مناطق مختلف تهران + عکس

براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران که با حضور استاندار و اعضای کمیته برگزار شد، کلیه مقاطع تحصیلی استان تهران در دو نوبت صبح و عصر به جز در فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل اعلام شد.

بر اساس گزارش سایت استانداری تهران، دستگاه ها موظفند با مرخصی بانوان باردار و مادرانی که فرزند آنها بخاطر تعطیلی در منزل هستند. موافقت کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • آموزگار مقطع ابتدایی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    4 1
    با سلام . از وزارت محترم آموزش و پرورش تقاضا دارم به تعداد روزهایی که دانش آموزان به علل مختلف تعطیل بوده اند ، در خرداد ماه بچه ها دیرتر تعطیل شوند تا فرصت برای جبران وجود داشته باشد و حق بچه ها ضایع نشود با تشکر .
  • کارمند بخت برگشته IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    3 23
    خوش به حال واحوالشان ،حقوقشان را میگیرندو درمنزل استراحت میکنند آنوقت ما بانکیها باید درتمام فصول وهوای الوده بااعصابی به هم ریخته بابت الودگی هوا با مشتریان سروکله بزنیم پس امثال ما کارمندان ریه هایمان از فولاد است؟!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس