علی کریمی

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان توضیحاتی درباره شکایت از علی کریمی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، حجت الاسلام عبداللهی نژاد دبیر ستاد در پی مطالب منتشر شده در رسانه ها، پیرامون ادعای شکایت ستاد از یکی از اهالی فوتبال گفت: امر به معروف و نهی از منکر مراتبی دارد که از جمله آن مرتبه تذکر لسانی است و از نظر شرع بر هر مؤمنی واجب است نسبت به ترک معروف یا انجام منکر در جامعه بی‌تفاوت نباشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان عنوان کرد: در آبان ماه سال جاری گزارشی در خصوص پست های اینستاگرامی آقای علی کریمی به این ستاد واصل شد که پس از بررسی، صحت گزارش مورد تأیید قرار گرفت و این ستاد تذکر مکتوبی را جهت اصلاح و ارشاد نامبرده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال کرد. این تذکر نه تنها از نظر محتوی هیچ گونه ارتباطی با فدراسیون فوتبال و موضوعات داخلی آن نداشته؛ بلکه از لحاظ زمان نیز با اختلافات اخیر ایشان و فدراسیون سازگاری ندارد.

حجت الاسلام عبداللهی نژاد افزود: تشویش اذهان عمومی، کذب و افترا علیه نهادهای انقلابی زیبنده اهالی ورزش نیست. در صورت ادامه روند پیش آمده، این ستاد علی رغم میل باطنی، اقدام قانونی را حق و تکلیف خود می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
    1 0
    چرا علی کریمی زده به سیم آخر ؟؟؟ دلیلش رو هم منصفانه بنویسید ؟ من دقیقا نمیدونم چه خبره
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
      1 0
      به خاطر اتفاقاتی که در نفت تهران افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس