کد خبر 828803
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
علی کریمی

رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ، می‌گوید ممنوعیتی برای حضور علی کریمی در نشست های خبری وجود ندارد، اما اگر مربی به جای سرمربی به نشست‌های خبری برود، طبق قانون با سپیدرود برخورد خواهد شد.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی درباره ممنوعیت حضور علی کریمی در نشست‌های خبری قبل و پس از بازیهای لیگ، اظهار کرد: هیچ ممنوعیتی برای حضور علی کریمی  وجود ندارد. من هم نگفته‌ام او منعی برای حضور در نشست‌های خبری دارد. در آیین‌نامه‌ مسابقات آمده که سرمربیان موظف هستند در نشست‌های خبری حاضر شوند. در صورتی که سرمربی در نشست خبری حاضر نشود، باشگاه برای بار اول 30 میلیون ریال و برای بار دوم 50 میلیون ریال جریمه می‌شود.

رییس کمیته‌ مسابقات سازمان لیگ، افزود: البته قانون این پیش‌بینی را کرده که اگر سرمربی به دلایلی نتواند در نشست خبری حاضر شود، با هماهنگی با مسئول برگزاری رقابت‌ها، مربی می‌تواند در نشست خبری حاضر شود.

وی تاکید کرد: من از ابتدا به صورت تلفنی به علی کریمی تذکر داده بودم که در نشست‌های خبری باید سرمربی تیم که امامی فر است حاضر شود. در صورت حضور علی کریمی در نشست‌های خبری ممنوعیتی برای صحبت‌های او وجود ندارد اما طبق قانون با سپید رود برخورد می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس