نماهنگ

نماهنگ «ایرانِ جان» برای اولین بار به صورت مشترک با صدای حجت اشرف زاده، حامد همایون، رضا صادقی و مهدی یغمایی اجرا شد.

به گزارش مشرق، چهار خواننده برای اولین بار نماهنگی را با نام «ایران جان» به صورت مشترک اجرا کردند. حجت اشرف زاده، حامد همایون، رضا صادقی و مهدی یغمایی خوانندگانی بودند که این نماهنگ را اجرا کردند.

جواد توسلی مدیر روابط عمومی مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا- وابسته به سازمان رسانه ای اوج) گفت: نماهنگ «ایران جان» با همکاری و اتفاق نظر دو موسسه ارزشی و مذهبی که در زمینه موسیقی مدت هاست فعالیت می‌کنند، ساخته شد. مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) و بسیج سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی تصمیم به تولید نماهنگ ایران جان گرفتند که در آن برای اولین بار توانستیم از حضور 4 خواننده مطرح و نامدار کشور بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌های متنوع تلویزیون به مناسبت دهه فجر

شام در تدارک میزبانی «اپرای مقاومت»+عکس و فیلم

توسلی در ادامه با اشاره به ویژگی ها و المان های به کار رفته در این نماهنگ گفت: استفاده از روح امید و اشتیاق در کشور با نگاهی ژرف به گذشته و تاریخ کهن و معاصر ایران - از افسانه آرش کمانگیر گرفته تا حماسه دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت (ع)-  باعث شده در هر قسمت از شعر، به مخاطبان احساس عشق و ارادت به میهن دست دهد.

وی درباره زمان و هزینه صرف شده برای تولید این اثر اظهار کرد: از شروع ایده تا سفارش شعر و متن و آهنگسازی و اجرای کار، حدود پنج ماه زمان برد و هزینه اثر به دلیل عشق به وطن و انگیزه عوامل نازل تر از کارهای بیرونی و حتی عاشقانه ها شد.

روابط عمومی مرکز آوای انقلاب اسلامی در پایان، از حمایت این مرکز از هنرمندان و گروه های سرود انقلابی خبر داد و گفت: مرکز مأوا این آمادگی را دارد که از هنرمندان و گروه هایی که تاکنون به هر دلیلی زمینه ای برای رشد و ارتقا در جامعه پیدا نکردند، حمایت و برای سربلندی آرمان های انقلاب اسلامی سرمایه گذاری کند.

شایان ذکر است؛ اسفندماه امسال نماهنگی بین المللی به نام «مسلخ» به خوانندگی محسن چاوشی از سوی مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) منتشر می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس