کد خبر 828396
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
لاشه سوخو 25 روس

با گذشت بیش از یک روز از انهدام جنگنده روسیه توسط تروریست‌ها، ارتش روسیه به صورت پیوسته در حال بمباران مناطق تحت سیطره تروریست‌ها در استان ادلب می‌باشد.

به گزارش مشرق، ارتش روسیه حملات خود را به استان ادلب سوریه تشدید کرده است که علت آن انهدام یک فروند سوخو 25 ارتش روسیه توسط تروریست‌های حاضر در این منطقه می‌باشد.

برخی منابع مدعی شده اند که در جریان حملات هوایی جنگنده های روسی به شهرهای مختلف استان ادلب چند غیر نظامی کشته و یک بیمارستان هدف قرار گرفته است.

یک شاهد عینی ادعا کرده است که در شهر ادلب یک ساختمان پنج طبقه هدف حمله هوایی جنگنده های روسی قرار گرفته و احتمالا 15 نفر در این حمله کشته شده اند.

بیشتر بخوانید:

قتل فجیع خلبان روس توسط القاعده/ روس‌ها خیلی زود انتقام گرفتند/ آمریکا: کار ما نبود+فیلم و عکس

وزارت دفاع روسیه و تروریست های سوری اعلام کرده اند که یک فروند جنگنده سوخو 25 روسی روز شنبه سرنگون شده است. این جنگنده در منطقه ای سرنگون شده است که درگیری های زمینی شدیدی بین گروه های تروریستی و نیروهای ارتش سوریه ادامه دارد. جنگنده های روسی نیز مواضع تروریست ها را بارها هدف قرار داده اند.

وزارت دفاع روسیه بارها هدف قراردادن غیرنظامیان را تکذیب کرده و اعلام نموده است که تنها مواضع تروریست ها را در سوریه هدف قرار می دهد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سید رضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    24 9
    روسیه اگه خیلی غیرت داره جلوی ترکتازی های عردوغان رو بگیره که سردسته تمام تروریستها است . امیدورام یک خائن پانترکی اعتراض نکنه !
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
      0 12
      پژاکی حیا کن
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    17 11
    گروهی ذاتا مغول پرست و خاعن به ایرانند
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
    13 0
    نباید از اول به این تروریست ها رحم می کردن اگه زودتر تار مار میشدند شرشون خلاص می شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس