بویان

استقلال تهران قصد دارد پس از مذاکرات نهایی و تست‌های پزشکی در صورت توافق یک هافبک 26 ساله مقدونیه‌ای را به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، شب گذشته بویان نایدنوف به عنوان گزینه جدید باشگاه استقلال تهران از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی وارد تهران شد تا برای پیوستن به آبی‌ها امروز تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد.

بویان هافبک 26 ساله با ملیت مقدونیه است که 183 سانتی متر قد و 75 کیلوگرم وزن دارد و طبق آمار او قابلیت حضور در تمامی پست‌های میانی را دارد و زوج خوبی برای امید ابراهیمی در میانه میدان به نظر می‌رسد اگرچه شفر عنوان کرده بود به دنبال هافبک بازیساز است و بعید به نظر می‌رسد هافبکی که حرکاتش اغلب دفاعی و تنها 5 پاس گل در دوران حرفه‌ای اش ارسال کرده بدین منظور به آبی‌ها بپیوندد مگر اینکه مربی آلمانی به دنبال تغییر تاکتیک او باشد.

عکس یادگاری بویان پس از عقد قرارداد با تیم رابوتنیچکی

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

هفتمین بازیکن آزاد گرانقیمت جهان در راه استقلال!؟ +عکس و فیلم و کارنامه

به گزارش مشرق، نایدنوف 4 بازی ملی که همگی دوستانه بوده در کارنامه دارد؛ دو دیدار برابر چین، یک دیدار برابر ایران و یک دیدار هم مقابل آذربایجان. بویان در این مسابقات هیچ گلی به ثمر نرسانده و بعید به نظر می‌رسد فرد ایده‌آلی برای حضور در اردوهای ملی کشورش باشد. یکی از دیدارهای ملی بویان مقابل ایران  در سال 2016 بوده که با هت تریک سردار آزمون با نتیجه 3-1 به سود شاگردان کی روش به پایان رسید.

عمده فعالیت دوران حرفه‌ای بویان در لیگ کشورش بوده و 170 بار با تیم‌های هاریزونت تورنوو و رابوتنیچکی در این لیگ فعالیت داشته و 14 گل در لیگ و 2 گل در جام حذفی به ثمر رسانده؛ او همچنین در نیم فصل اخیر 4 بازی با تیم سموحه در لیگ حرفه‌ای مصر انجام داده است. 

بویان که 31 کارت زرد و یک کارت قرمز هم در لیگ مقدونیه گرفته، در لیگ اروپا نیز با تیم های تورنوو و رابوتنیچکی 10 بازی انجام داده و 3 گل به ثمر رسانده است. یک نایب قهرمانی در لیگ و یک نایب قهرمانی در جام حذفی هم در کارنامه دارد.

بویان نایدنوف با سابقه حضور در لیگ مقدونیه گزینه پیوستن به استقلال است

ارزش نایدنوف در سایت ترانسفرمارکت 400 هزار یورو مطرح شده و باید دید باشگاه استقلال که طی ماه های اخیر نام بیش از 10 گزینه را مطرح کرده با این بازیکن به توافق نهایی دست پیدا می‌کند یا خیر. وینفر شفر که طی هفته‌های اخیر به دنبال مهاجمی گلزن است اکنون دست روی این هافبک مقدونیه‌ای گذاشته و باید دید او موفق خواهد شد خصوصیات یک گلزن قاتل را ایفا کند یا خیر.

بویان نایدنوف در دیدار دوستانه مقدونیه مقابل چین

باید دید استقلال که به دنبال یک مهاجم می گشت علاوه بر جذب این هافبک می تواند یک مهاجم را هم در اختیار بگیرد یا خیر؟

فیلم عملکرد این بازیکن طی سالهای گذشته را در زیر ببنید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عابدي IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    2 3
    بابا كي بايد بگويد بازيكنان ايراني براي استقلال لذت بخش است
    • مهرزاد IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
      5 3
      برادر من هافبک طراح میشناسی برای استقلال معرفی کن در ضمن بازیکنای ایرانی هیچ علاقه ای به پیراهن استقلال ندارن نمومش وحید امیری که یک استقلالی بود و به خاطر پول بیشتر رفت پرسپولیس
  • علی دیناروند IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
    0 0
    شهرستان بروجرد
  • علی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۲
    0 0
    بازیکن مهاجم با کیفیت گل بزن باشه ایرانیشو قبول دارم وقتی نیستن چکار میشه کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس