پیشروی های گسترده جبهه مقاومت

در جریان این درگیری ها حدود ۲۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ نیروهای جبهه مقاومت در این محور پاکسازی شهرک های « ابوالکسور، معصران و جدیده» را در دستور کار قرار داده اند.

به گزارش مشرق، در تازه‌ترین تحولات میدانی سوریه، صبح امروز نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت عملیات جدیدی را در شمال شرق استان حماه علیه مواضع عناصر تروریستی داعش انجام دادند و پس از درگیری های سنگین موفق به پیشروی در محورهای مختلف شدند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق به جزئیات این عملیات اشاره کرد و گفت: نیروهای سوری و مقاومت پس از چند ساعت درگیری توانستند شهرک «ابو حریق» را از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند.

نقشه میدانی شمال غرب سوریه
**برای مشاهده بهتر جزییات و اندازه اصلی نقشه روی آن کلیک کنید**

در جریان این درگیری ها حدود ۲۰ تن از عناصر تروریستی کشته و زخمی شدند؛ نیروهای جبهه مقاومت در این محور پاکسازی شهرک های «ابوالکسور، معصران و جدیده» را در دستور کار قرار داده اند.

با پاکسازی های صورت گرفته، مجموع مساحت تحت اشغال تروریست های محاصره شده در شمال شرق حماه و جنوب استان حلب به هزار و ۱۵۰ کیلومتر مربع کاهش پیدا کرد.

پیشروی جبهه مقاومت در استان های اشغالی سوریه
پیشروی جبهه مقاومت در مناطق اشغالی استان حلب و حماه

خبرها از حومه شمالی فرودگاه ابوظهور در شرق استان ادلب هم حاکیست، نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین شهرک های «الجدیده، الذهبیه، البراغیتی، السکریه، جدیده ابوالظهور، صالحیه، تل خطره و پایگاه پدافد هوایی» را به کنترل خود درآوردند.

نیروهای جبهه مقاومت در همین محور موفق شدند مناطق «طویل الحلیب، مسعدة، جبل طویل، خفیة و قلعة میرزا» را به طور به کنترل خود در بیاورند و تروریست ها را به سمت مناطق مرکزی استان ادلب عقب برانند.

پیشروی جبهه مقاومت یک روز پس از نشست سوچی
پیشروی جبهه مقاومت یک روز پس از نشست سوچی

از حومه غربی فرودگاه ابوظهور هم خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت پس از ۲۴ ساعت درگیری سنگین موفق شدند مواضع خود را در شهرک های «جفر و العزو» تثبیت کنند و تروریست ها را به سمت مناطق غربی منطقه متواری کنند.

به گزارش مشرق، با آزادسازی های صورت گرفته، امنیت بخش دیگری از حومه غربی و شمالی فرودگاه ابوظهور و خط راه آهن «دمشق - حلب» تامین شد؛ در حال حاضر فقط ۱۳ کیلومتر از خط راه آهن دمشق - حلب در اشغال تروریست ها است.

پاکسازی استان های اشغالی پس از تروریست ها
منهدم کردن پایگاه تروریست ها در استان ادلب

در ساعات گذشته هم جنگنده های روسی مواضع عناصر تروریستی جبهه النصره، احرارالشام، حزب الترکستانی، فیلق الشام را در ۱۸ منطقه  جنوب و مرکز استان ادلب هدف قرار دادند. در جریان این حملات، ۱۰ پایگاه تروریست ها منهدم و حدود ۶۰ تن از تروریست ها از پای در آمدند.

پیشروی جبهه مقاومت در استان ادلب و پاکسازی پایگاه تروریست ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    ماشاء الله به جبهه مقاومت، به امید آزادی تمام خاک سوریه از تروریستها و خروج تروریستها و حامیانشون از سوریه
  • علی بابا IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
    33 38
    جنگ سوریه برای من یه حسن داشت و این بود متوجه شدم که سوریه استراتژیک ترین و راهبردی ترین کشور دنیاست . همه شهرها شهرکها روستاها کوهها تپه ها بیابانها باغات و کلا وجب به وجب خاک سوریه استراتژیک و راهبردی به حساب میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس