دیدار تیم‌های استقلال و صنعت نفت آبادان

دیدار استقلال و صنعت نفت دقایقی پیش آغاز شد و این درحالیست که هواداران بیشتری نسبت به ظرفیت ورزشگاه تختی آبادان برای دیدن این بازی وارد ورزشگاه شده‌اند.

به گزارش مشرق، بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور از دقایقی پیش آغاز شد. به همین منظور تعداد بسیار زیادی از تماشاگران در ورزشگاه تختی حضور پیدا کرده و حتی جایگاه خبرنگاران نیز در تصویر برخی از افراد متفرقه قرار گرفته است. نکته عجیب حضور تعداد بسیاری از تماشاگران بدون بلیت در ورزشگاه تختی است که حتی آنها جای نشستن هم ندارند و از کنار فنس‌ها قصد تماشای مسابقه را دارند. در این بین سعید فتاحی از ماموران مستقر در ورزشگاه خواسته تا اجازه ورود هیچ تماشاگری به داخل استادیوم داده نشود. تعداد زیادی از تماشاگران هم پشت دروازه‌ها به صورت ایستاده مشغول تماشای مسابقه هستند که همین موضوع باعث شده تا حدودی نظم و کنترل تماشاگران از دست ماموران خارج شود. 

نصرالله عبداللهی پیش از شروع مسابقه استقلال ونفت در خصوص اینکه اجازه حضور تماشاگران استقلال به داخل ورزشگاه داده نشود، گفت: واقعا تا به حالا چنین فضایی ندیده بودم. تماشاگران بدون بلیت در حال ورود به ورزشگاه هستند و ما هم در این بین از آقای فتاحی خواستیم تا موضوع را پیگیری کند. کنترل این همه تماشاگر بسیار سخت است و امیدوارم فقط اتفاقی در ورزشگاه نیفتد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس