شفر

تماشاگران آبادانی در حین دیدار استقلال و صنعت نفت بارها به سوی نیکمت آبی‌پوشان سنگ پرتاب کردند.

به گزارش مشرق،‌ دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از ساعت 14 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد و طبق معمول حواشی زیادی هم داشت که مهمترین آنها پرتاب سنگ توسط آبادانی‌ها به سوی نیمکت استقلالی‌ها بود که با واکنش جالب شفر همراه شد.

دقیقه ۲۰ بازی زمانی که خطایی روی شجاعیان صورت گرفت اما داور اعلام خطا نکرد علی قربانی به داور معترض بود. همین اعتراض باعث شد تا شفر نسبت به بازیکن استقلال به داور واکنش نشان دهد.

*زمانی که تیم صنعت نفت آبادان به گل رسید و این گل از سوی داور آفساید اعلام شد نیمکت نشینان نفت بسیار خوشحال بودند و تماشاگران نفت آبادان بعد از اعلام آفساید معتقد بودند این صحنه آفساید نیست و داور به اشتباه سوت زده است.

*بطری آب و سنگ به سمت نیمکت استقلال و شفر از سوی هواداران نفت آبادان فرستاده شد. سرمربی استقلال هم سنگ‌هایی که به سمت او فرستاده شد را به داور چهارم نشان داد و تاکید کرد هواداران آبادانی سنگ‌های خطرناکی را به سمت نیمکت ذخیره استقلال فرستاده است.

*جایگاه خبرنگاران تبدیل به جایگاه تماشاگران شده است و بسیاری از خبرنگاران در بیرون از جایگاه مستقر هستند همچنین برای خبرنگاران اینترنتی در نظر گرفته نشده تا بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند.

*شفر در کنار زمین بسیار حرص و جوش می‌خورد و با جنب و جوش بالا به دنبال این است تا نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کند.

*با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه تکمیل شده است بسیاری از هواداران بازی را از روی دیوار پشت بام خانه‌هایشان در حال تماشای بازی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس