کد خبر 825685
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
ورزشگاه آزادی

رییس فدراسیون فوتبال چند ماه قبل، وعده نصب گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه آزادی را داده بود اما هنوز مشخص نیست که این گیت‌ها نصب می‌شوند یا نه.

به گزارش مشرق، مهدی تاج چندی پیش وعده نصب گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه آزادی برای برقرای امنیت در مسابقات تیم ملی و لیگ قهرمانان آسیا را داد اما این موضوع در آستانه شروع این رقابت‌ها محقق نشده است.

او در مصاحبه خود از خرید ۳۷ گیت الکترونیکی خبر داد و گفت: "این گیت‌ها را در اختیار شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی گذاشته‌ایم. ورزشگاه باید به دوربین مجهز شود و باید افراد در صندلی‌هایی که از قبل مشخص شده بنشینند. این‌ها بایدهایی است که درباره آن به ما انتقاد می‌کنند و گفته می‌شود کی می‌خواهید این کارها را انجام دهید. باید از همین الان برای انجام این کارها اقدام کنیم. در صحبت‌هایی که با وزیر داشتم خوشبختانه او هم پذیرفت که این کارها انجام شود".

از سوی دیگر، حسن طباطبایی، مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی درباره وعده تاج برای نصب گیت الکترونیکی در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: گیت‌هایی که از سوی مهدی تاج مطرح شده، مربوط به سال‌ها قبل است که برای برگزاری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی خریداری شده بود اما هیچ وقت به بهره برداری نرسید.

او درباره این که آیا این گیت‌ها می‌توانند کارگشای کنترل امنیت ورزشگاه‌ آزادی باشند،‌ گفت: در حال حاضر این گیت‌ها مطرح شده اما باید بررسی و تحقیق کنیم و ببینیم گیت‌ها به دردمان می‌خورند یا نه. این موضوع بخشی از کاری است که باید انجام دهیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس