کد خبر 825001
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
زیدان

سرمربی رئال مادرید پس از شکست مقابل لگانس و حذف از جام حذفی اسپانیا گفت: اگر مقابل پاری‌سن ژرمن نتوانیم صعود کنیم، ماندم در رئال به خطر می‌افتد.

به گزارش مشرق، در چارچوب جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری و در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 24 شب گذشته رئال مادرید در دیدار برگشت در ورزشگاه برنابئو به مصاف لگانس رفت. این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود لگانس خاتمه یافت.

دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر به سود رئال خاتمه یافته بود. در مجموع در پایان دو دیدار رفت و برگشت لگانس با نتیجه 2 بر 2 و به دلیل گل زده در خانه حریف به برتری رسید و با خلق شگفتی رئال مادرید را حذف کرد و با نیمه نهایی رسید.

زیدان پس از این ناکامی بزرگ در نشست خبری گفت: ما وقتی در جامی بازی می‌کنیم که بازی رفت و برگشت است و نباید در خانه خودمان بازی را این طور آغاز کنیم. در نهایت من خیلی خشمگین هستم. از بازیکنانم عصبانی نیستم چون من مسئول این شکست هستم. اشتباهات زیادی را مرتکب شدم و فردا باید آنچه را که در زمین بازی اتفاق افتاد را تحلیل و بررسی کنم. راه حل موجود، بررسی وضعیت و عملکرد خودمان است. باید آنچه را که اکنون هستیم را تغییر دهیم چون بازی‌های زیادی پیش رو ما است. باید از آنچه که در شرایط کنونی از خود نشان دادیم بهتر از این ها عمل کنیم و اولین کسی که باید این کار را انجام دهد خود من است. عملکرد این چنین ما کافی نیست.

وی افزود: اگر در لیگ قهرمانان اروپا نتوانیم از پس پاری سن ژرمن برآییم و به مرحله بعد صعود نکنیم طبیعتا ادامه حضور در رئال به خطر می‌افتد چون من مسئول این کار هستم. از اینکه در این بازی رونالدو و بیل را در لیست قرار ندادم پشیمان نیستم. هر ۲ آنها باید استراحت می‌کردند. زمانیکه به بقیه تیم نگاه کردم دیدم که تیم قدرتمندی است اما این نباید در نیمه اول بازی این طور بازی می‌کرد. تیم در زمینه نتیجه گرفتن نظم و ریتم ندارد و باید برای پیدا کردن راه حلی بجنگم.

زیزو در پایان گفت: نمی دانم که در این فصل چه اتفاقی برای ما می‌افتد و این فصل بدترین فصل تاریخ باشگاه رئال مادرید می‌شود و این موضوع برایم مهم نیست. با چشم پوشی از آنچه که امروز رخ داد برای ایجاد راه حلی تلاش می‌کنم. از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنم و خطاب به آنها می‌گویم که هنوز سال ۲۰۱۸ به پایان نرسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس