ترامپ

رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد حاضر است به خاطر بازنشر ویدئوهای ضد اسلامی یک گروه راست‌گرا و نژادپرست، عذرخواهی کند.

به گزارش مشرق، «دونالد ترامپ»‌ رئیس‌جمهور آمریکا امروز (جمعه) اعلام کرد با بازنشر ویدئوهای ضداسلامی یک گروه راست‌گرای افراطی، به جامعه بریتانیا توهین کند.

ترامپ در یک مصاحبه تلویزیونی با شبکه «آی‌تی‌وی» انگلیس، با ادعای اینکه اطلاعاتی درباره این گروه نداشته، تاکید کرد حاضر است از مردم انگلیس به خاطر انتشار این محتوای نژادپرستانه عذرخواهی کند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر است به خاطر بازتوئیت‌ها عذرخواهی کند، گفت: «اگر به من می‌گویید آنها (گروه راست‌گرا) انسان‌های وحشتناک و نژادپرستی هستند، من قطعا عذرخواهی می‌کنم اگر از من بخواهید.»

رئیس جمهور آمریکا همچنین افزود: «من هیچی درباره آنها نمی‌دانستم. نمی‌خواهم در جمع چنین افرادی باشم. اما اکنون نیز شما درباره این افراد به من می‌گویید چون چیزی درباره آنها نمی‌دانستم.»

ترامپ با بیان اینکه قصد نداشته به جامعه بریتانیا توهین کند، تاکید کرد: «به شما می‌گویم که من روابط بسیار خوبی با نخست‌وزیر شما دارم. او فعالیت‌های بسیار خوبی انجام می‌دهد...من از او و بسیاری از کارهایی که انجام داده حمایت می‌کنم.»

ترامپ در ماه نوامبر سال قبل، با بازنشر توئیت‌های ضد اسلامی و نژادپرستانه رهبر یکی از گروه‌های افراطی انگلیس، باعث جنجال در این کشور شده و «ترزا می» نخست وزیر بریتانیا نیز از او شدیدا انتقاد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس