سازمان هواپیمایی

قائم مقام رییس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این‌که آزادسازی بلیت هواپیما باعث نفوذ صنعت حمل‌ونقل در دهک‌های پایین جامعه شد، گفت: طی ۴ سال اخیر حمل‌ونقل هوایی رشد پایدار ۱۰ درصدی داشته است.

به گزارش مشرق، آرش خدایی با اشاره به این‌که آزادسازی نرخ بلیت در بخش حمل و نقل هوایی باعث ایجاد عدالت شده است، اظهار کرد: ترکیب تنوعی قیمت بلیت در بازار باعث تعدد و توزیع سفرها در روزهای گوناگون سال و ماه شد که خود رونق بخش‌های اقتصادی مختلف در مقاصد گوناگون کشور را در تمامی ایام سال به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با آزادسازی نرخ بلیت، صنعت هوایی در دهک‌های پایین جامعه نفوذ کرد که به معنی توسعه صنعت و در نهایت ارزان‌تر شدن آن خواهد بود.

وی با تأکید براینکه بدون شک تنوع قیمتی در ارائه بلیت هواپیما باعث شد تا دهک‌های غیربرخودار نیز از این فرصت استفاده کرده و از آن بهره‌مند شدند، افزود: خوشبختانه صنعت حمل و نقل هوایی ایران در جهان امروز صنعتی آبرومند بوده و بسیاری از کشورها بهبود و توسعه آن را دیده و به آن اعتماد دارند.

وی از رشد پایدار 10 درصدی حمل و نقل هوایی طی 4 سال گذشته  خبر داد و گفت: توانسته‌ایم در زمینه ناوبری هوایی خدمات خوبی در حوزه پروازهای عبوری که همگی دارای ابعاد استراتژیک، امینیت ملی و سیاسی برای کشور بودند، ارائه دهیم.

قائم مقام سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر این‌که ایران  در بخش حمل و نقل هوایی بین‌المللی کشوری توانمند، قابل اتکا و قابل اعتماد در شرایط بحرانی است، افزود: این مهم در زمان خدمات‌رسانی ایران در  بحران‌های هوایی نظیر سقوط هواپیمای مالزیایی در اوکراین، بحران سوریه و عراق و همچنین اتفاقات به وجود آمده در قطر برهمگان ثابت شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس