کد خبر 821998
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
لواندوفسکی و نیمار و کین

این امکان وجود دارد تا فلورنتینو پرز در تابستان در خط حمله رئال مادرید یک انقلاب برپا کند. کاری که قبلا نشان داده که از قادر به انجام آن است.

به گزارش مشرق،  در تابستان گذشته گفته می شد که کیلیان ام باپه آماده حضور در رئال مادرید است اما این انتقال عملی نشد و مهاجم فرانسوی موناکو راهی پاری سن ژرمن شد. به ادعای مارکا پس از پاری سن ژرمن با خرید نیمار و ام باپه و همچنین بارسلونا با خرید دمبله و کوتینیو، این تابستان می تواند نوبت رئال مادرید باشد تا یک خط حمله گران قیمت و جذاب داشته باشد. فلورنتینو پرز معتقد است زمان برای انقلاب سوم فرا رسیده است.

پرز در ابتدای قرن حاضر در ابتدا زیدان، فیگو، رونالدو و بکام را خریداری کرد. پس از گذشت چند سال، کریستیانو رونالدو، کاکا و بنزما را به سانتیاگو برنابئو برد و حالا در سال 2018 پروژه سوم کهکشانی او آغاز خواهد شد. اولین نام در این فهرست، نیمار برزیلی است. رویایی که پرز می خواهد آن را به واقعیت تبدیل کند. با این حال جدا کردن او از پاری سن ژرمن تنها یک سال پس از امضای قرارداد، کار آسانی نخواهد بود. نام دوم ادن هازارد است. بازیکنی که زیدان به او علاقه دارد و تمام خصوصیات حضور در تیم کهکشانی رئال مادرید را دارد. او قراردادش را با چلسی تمدید نکرده و رئال مادرید می تواند با آبی ها وارد مذاکره شود. برای پست مهاجم مرکز، پرز مدت هاست که به روبرت لواندوفسکی علاقه مند است اما همه چیز به بایرن مونیخ بستگی دارد که برای فروش او مذاکره کند یا خیر. در صورتی که خرید لواندوفسکی که در ماه آگوست 30 ساله می شود، انجام نشود، دیگر گزینه های رئال مادرید مائورو ایکاردی مهاجم اینتر و هری کین، مهاجم تاتنهام هستند. 

منبع: طرفداری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس