کد خبر 821925
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
رونالدو

به ادعای روزنامه‌های اسپانیایی و پرتغالی و اظهارات اخیر ستاره پرتغالی به نظر می‌رسد او آخرین فصل حضورش را در رئال مادرید تجربه خواهد کرد.

به‌ گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو سال جدید (۲۰۱۷) را با حاشیه شروع کرد. پس از ادامه‌ ناکامی‌های ستاره رئال مادرید در گلزنی و نتایج ضعیف تیمش در لالیگا شایعه جدایی او پخش شد. مهاجم پرتغالی از شرایط قراردادش راضی نیست. او دوست دارد مانند لیونل مسی و نیمار دستمزد بالایی بگیرد چون بهترین بازیکن سال ۲۰۱۷ بود و نمی‌خواهد جایگاهش پایین‌تر از دو ستاره آرژانتینی و برزیلی باشد. او در نظر دارد سالیانه بیش از ۴۰ میلیون یورو دریافت کند.

از طرفی روزنامه‌ آس دوشنبه مدعی شد رونالدو می‌خواهد به منچستریونایتد برود. مهاجم پرتغالی که از شرایطش ناراضی است دوست دارد دوباره پیراهن منچستریونایتد را بر تن کند. با این حال این انتقال بعید به نظر می‌رسد چون باشگاه انگلیسی باید حداقل به ستاره پرتغالی سالیانه ۵۰ میلیون یورو دستمزد دهد. همچنین کمترین مبلغ انتقالش ۱۰۰ میلیون یورو خواهد بود. یونایتد شاید برای یک بازیکن ۳۳ ساله چنین هزینه‌ای نکند. با این حال تنها این تیم خواهان رونالدو نیست. پاری ‌سن‌ ژرمن نیز از گذشته علاقمند به جذب بازیکن مادرید بوده است. از طرفی تابستان گذشته از لیگ چین پیشنهادی ۲۰۰ میلیون یورویی به رونالدو شد. آنها می‌خواستند سالیانه ۱۲۰ میلیون یورو به این بازیکن بدهند.

روزنامه‌ رکورد نیز دیروز (سه‌شنبه) از موضوعی در این رابطه پرده برداشت و نوشت: فلورنتینو پرس (رییس باشگاه رئال مادرید) به خورخه مندس (مدیر برنامه رونالدو) گفته است می‌تواند به پیشنهادهای دیگر باشگاه‌ها برای امضای قرارداد با ستاره پرتغالی گوش فرا دهد. در واقع  این اتفاق افتاده چون پرس اکنون یک جایگزین برای رونالدو پیدا کرده است. او کسی نیست جز نیمار. مهاجم برزیلی که تابستان گذشته بارسلونا را ترک و به پاری ‌سن‌ ژرمن پیوست حاشیه‌هایی در تیم فرانسوی داشته است. او عملکرد خوبی در PSG داشته اما اگر پیشنهادی خوب از رئال مادرید دریافت کند بعید به نظر می‌رسد پاسخش منفی باشد. پرس چند ماه پیش گفت‌: مادرید رویای هر بازیکنی است چون بازیکنان در این تیم می‌توانند به هر چیزی که می‌خواهند برسد.

اظهارات رامون کالدرون، رییس سابق باشگاه مادریدی نیز در این رابطه گویای همه چیز است. او به لو پاریزین گفت‌: این استراتژی باشگاه است. آنها از این قضیه بهره می‌برند تا مشکلات کنونی تیم به چشم نیاید. اگر مادرید خواست اطلاعاتی در مورد امضای قرارداد با نیمار منتشر شود به این خاطر است که می‌تواند این کار را انجام دهد. مادرید با فروش رونالدو می‌تواند هزینه انتقال نیمار را فراهم کند. هدف رییس باشگاه این است مهاجم پرتغالی جدا شود و از پول به دست آمده با بازیکنی همچون نیمار قرارداد امضا کند. حضور مهاجم برزیلی در تابستان آینده ممکن است چون مادرید رویای هر بازیکنی است.

به نوشته رسانه‌های کاتالانی و مادریدی رونالدو از وعده‌های رییس باشگاه خسته شده و عصبانی است. با این حال مهاجم پرتغالی نسبت به این ادعاها سکوت کرده و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. این اتفاق تابستان گذشته نیز رخ داد و پس از شایعه جدایی‌اش ترجیح داد مدتی سکوت کند. در این شرایط تنها با گذشت زمان می‌توان متوجه سرنوشت ستاره پرتغالی شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس