کد خبر 821237
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۰
يوسف، پسربچه سه‌سال

زن تنها که به اتهام ربودن یوسف، پسربچه سه‌سال در بازداشت به سر می‌برد محاکمه و از اتهام آدم‌ربایی تبرئه شد.

به گزارش مشرق، بیست و هفتم تیرماه امسال بود که پدر و مادر کودک سه‌ساله‌ای به نام یوسف ناپدید شدن کودکشان را به کلانتری‌۱۲۸ تهران‌نو گزارش دادند و گفتند فرزندشان شب حادثه وقتی آنها در منزل یکی از اقوام مهمان بودند به خیابان آمد، اما وقتی دنبال او رفتند خبری از کودک نبود.‌» 

با اعلام این گزارش مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند کودک از سوی زن‌جوان ناشناسی ربوده شده است. بعد از انتشار این خبر در فضای مجازی، چهار روز بعد زنی با خانواده یوسف تماس گرفت و گفت قصد دارد کودک را برگرداند. آنجا بود که مأموران سر قرار در خیابان دماوند توانستند آن زن را دستگیر کنند و بچه را به خانواده‌اش بازگردانند. 

زن جوان در اولین بازجویی‌ها در توضیح به مأموران گفت: «روز حادثه در خیابان یوسف را تنها دیدم. برای اینکه به دست بچه‌دزدها نیفتد او را به خانه‌ام بردم. در این چند روز به او غذا می‌دادم و با او رفتار خوبی داشتم اما به اینکه کودک را به پلیس تحویل بدهم فکر نکردم.‌» بعد از این توضیحات بود که کیفرخواست علیه زن جوان صادر و پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در اولین جلسه رسیدگی به پرونده متهم از زندان اعزام شد و مقابل هیئت قضایی به ریاست قاضی بابایی قرار گرفت.

بعد از قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان زن جوان که با اعلام رضایت پدر و مادر یوسف از جنبه عمومی جرم محاکمه ‌شد، در شرح روز حادثه گفت: «روز حادثه نیز به خاطر مصرف شیشه توهم داشتم و فکر می‌کردم یوسف خوهرزاده‌ام است.‌»وی در آخرین دفاعش گفت: «‌باور کنید در آن چند روز او را به خرید و سینما می‌بردم و از او پرستاری می‌کردم تا اینکه دوستم تماس گرفت و گفت از طریق رسانه‌ها متوجه شده خانواده یوسف در جست‌وجوی او هستند.

آنجا بود که متوجه ماجرا شدم و پسر بچه را تحویل پلیس دادم.‌»در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شد و با توجه به اعلام گذشت خانواده یوسف و عدم احراز سوء‌نیت از سوی متهم، زن جوان را از اتهام آدم ربایی تبرئه کرد. به این ترتیب زن جوان به زودی آزاد خواهد شد. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    4 0
    مملكت شيشه اي
  • محمود IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    4 2
    بالاخره آدمربایی کرده احتمالا یکی از دوستانش از عواقب کارش بهش گوشزد کرده که ترسیده و بچه رو به خانواده ش تحویل داده
  • CA ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    0 0
    واي سريال تركيه اي رو از زندگي مردم خودمون ساختن باورم نميشه اخر بي حيايي و بي ديني
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    0 0
    حالا اگه همین کار رو یه مرد کرده بود، قطعا سر یکی از میدان ها حلق آویز میشد.
  • P IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    3 0
    امسال این اتفاق افتاده بعد خبرنویسا نوشتن 3سال در بازداشت بوده هههه
  • حامد IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
    0 0
    حالا هرکی یه بچه ای را پیدا کنه و بخواد کمک کنه دیگه نمیکنه چون براش شر میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس