کد خبر 900250
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹
دادگاه

مرد جوانی که متهم است زن صیغه‌ای خود را پس از ربودن با ضربات چاقو زخمی کرده است صبح دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستاد که قبل از شروع جلسه از سوی این زن مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده زمانی کلید خورد که مأموران گشت پلیس در یکی از جاده‌های فرعی بزرگراه آزادگان پیکر نیمه جان و خونین زن جوانی را پیدا کردند که بعد از انتقال وی به بیمارستان به طرز معجزه‌آسایی زنده‌ ماند. او مدتی بعد به اداره پلیس رفت وادعا کرد که از سوی مردی به‌نام حمید که قصد ربودن او را داشته است مورد حمله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

مرگ مشکوک زن جوان در منزل همسر صیغه‌ای

مأموران پلیس خیلی زود حمید را دستگیر کردند اما در بازجویی‌های اولیه مشخص شد حمید شوهر صیغه‌ای این زن است.

مریم دراین ماجرا به‌خاطر ضربه‌های چاقو براساس گزارش پزشکی قانونی یک کلیه، بخشی از کبد، بخشی از روده و معده خود را از دست داده‌است و جراحات سنگینی نیز برداشته‌است. با شکایت مریم کیفرخواست حمید صادر وبه دادگاه کیفری منتقل شد.

این متهم در نخستین جلسه محاکمه که در شعبه 11دادگاه کیفری برگزار شد از اتهام آدم‌ربایی تبرئه وبه اتهام ضرباتی که به این زن وارد کرده بود مجرم شناخته شد و علاوه بر پرداخت دیه او را به حبس محکوم کردند.

شاکی پرونده به رأی صادره اعتراض کرد و پرونده در دیوان عالی کشور مورد بررسی قرار گرفت وبا نقض حکم روبه‌رو شد.

صبح دیروز این متهم باردیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی پای میز محاکمه ایستاد.

در آغاز جلسه شاکی پرونده به طرح شکایت پرداخت و وقتی متهم برای دفاع ازخودش پشت میز محاکمه قرار گرفت با حمله زن عصبانی روبه‌رو شد طوری که مأموران او را متوقف کردند وجریان رسیدگی به پرونده با تأخیر برگزار شد. متهم در ادامه جلسه ادعا کرد مریم را خیلی دوست داشتم در مدتی که با هم رابطه داشتیم بیش از 30 میلیون تومان از من پول گرفت هروقت هرچه می‌خواست برایش می‌خریدم. اما هربار با خواسته‌اش مخالفت می‌کردم من را اذیت می‌کرد و کتک می‌زد من ناراحت می‌شدم اما بعد برای اینکه گریه نکند قبول می‌کردم چیزی را که می‌خواهد بخرم.

روز حادثه هم همین رفتار را با من کرد.او را سوار ماشین کردم و با هم به راه افتادیم در راه وقتی بحثمان شد او فحاشی‌هایش را شروع کرد و من را کتک زد. خون جلوی چشمم را گرفته بود. او را زدم، من هرگز قصد ربودن اورا نداشتم او خودش سوار خودروام شد.

قضات دقایقی پس از شور با یکدیگر بار دیگر متهم پرونده را از اتهام آدم‌ربایی تبرئه کرده وبه اتهام ضربه‌هایی که به زن جوان زده است اورا مجرم دانستند و بزودی درباره مجازاتش حکم صادر خواهند کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    68 22
    زن نیستن جانورن
  • نیما IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    43 16
    با سلام مسئول محترم بخش اجتماعی مشرق دعوای زن و شوهری همیشه وجود داشته اما شما با تکرار کلمه صیغه به دنبال تشدید ذهنیت منفی نسبت به یک رابطه شرعی هستید و عملا حرام را توصیه می کنید . لطفا در تنظیم متن اخبار خود دقت کنید تا مسئولیت شرعی و اخلاقی توصیه به حرام متوجه شما نباشد. چه بسیار زن و شوهر های صیغه ای هستند که با صلح و صفا روزگار می گذرانند و بار از دوش یکدیگر برمی دارند.
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      23 9
      راست میگه، تو داری ذهنیت منفی برای صیغه ایجاد میکنی. رابطه از این حلال تر نداریم، وسلام.
    • ف FR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      16 24
      امیدوارم درمورد دختروخواهرتم همچین نظری داشته باشی.
    • FR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      5 7
      امیدوارم
    • سهيل IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      4 6
      مشرق رعايت كن لطفاً ...
    • مهدی IR ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      6 1
      کسی طلاق را هم برای دختر و خواهر خود دوست ندارد، آن را هم ممنوع کنیم؟ این چه استدلال سخیفی است؟
    • طلبه IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      0 1
      صیغه برای دختر و زن دوشیزه که ازدواج نکرده باشن حرام هست اگر مدت زمان صیغه هم در زمان خواندن گفته نشه باز حرام خواهد بود چون ازدواج دائم تلقی خواهد شد در حالی که اکثرا بدون رعایت شرع ارتباط رو قطع می کنن و میرن سراغ یکی دیگه از اون بدتر کسانی که صیغه موقت کردن با تعیین زمان در خارج از زمان تعیین شده با هم ارتباط رو ادامه میدن که رسما زناست...اصولا وقتی طلاق هست و ازدواج دائم هم هست صیغه کردن جای سواله!
  • nesa IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    30 15
    جانور مردهایی هستند عوض کتک و فحش خورده با چاقو به زن خودش حمله میکند ( وحشی )
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    6 3
    مشرق وارد بازی زن و شوهر ها نشو، از ما گفتن
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    10 1
    خوب چرا انتقاد میکنید حوادث هست دیگه باید درج کنن تا دیگران آگاه بشن. خوب به حلالش کار نداره که .اختلافشون را درج میکنه الکی انتقاد میکنید
  • نیما IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    6 1
    با سلام مجدد بنده هیچ ایرادی در رابطه شرعی ، قانونی و چهارچوب مند و تحقیق شده برای دختروخواهر خودم بنا به نظر شخصی آنها نمی بینم. رابطه حلالی که پاسخگوی نیازهای طبیعی عاطفی و حتی اجتماعی باشد قطعا از رابطه حرام بهتر و پسندیده است.
    • نصیر IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      1 1
      دوست عزیز دختر نمی تونه صیغه کنه مگر اینکه سابقه ازدواج دائم و طلاق گرفتن رو داشته باشه اصولا صیغه برای دوشیزه گان حرام هست در قرآن..
  • محمد میرزا IR ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    3 4
    سلام حالا در خانواده های با عقد دایم این اتفاق رخ نمی دهد که پای خواهر و دختر انسان را پیش می کشی؟ عقد موقت در شرایط عادی واقعا منصفانه نیست اما گاهی با توجه به شرایط ، بد که نیست بلکه خوب هم هست. لطفاً احساساتی برخورد نکنید. ازدواج سفید خوب است که بدون هر گونه تشریفات دو فرد کنار هم قرار می گیرند؟ دستور اسلام بدون حکمت نیست هر چند ما دقیقا منظور از آن را متوجه نشویم.
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      0 0
      ای فرزند آدم کسی که نیاز جنسی اون با ازدواج دائم حل نشه با موقت هم حل نمیشه جلوی نفس تنوع طلب سیری ناپذیر رو نگیری جلوی انسانیت شما رو خواهد گرفت شما رو تا حرم سرای پر از دو جنسه و همجنس باز و دختران نوجوان هم میبره دیدم زن و شوهری رو که خیانت به همدیگر براشون شده تنها لذت فعلی تا قبل از رابطه با حیوانات خانگیشون...
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    0 0
    آیا شما برای خواهر و دختر خودت زنا را ترجیح میدهی!؟
  • محمود IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    0 0
    سلام وارادت به همه دوستان, من داستان رانخواندم ونظری ندارم ولی به قول یکی ازدوستان باتجربه که نصیحت میکرد ماتاتهش رفتیم وخبری نبود, خودتو خسته این کارانکن.دوستون دارم,یاعلی مدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس