کد خبر 821025
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کمیته ملی المپیک

مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از ساعت 14 آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق، مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از ساعت 14 امروز در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود، حاشیه‌های این مجمع را در زیر می‌خوانید: 

* در حالی که 40 دقیقه به آغاز مجمع زمان باقی است تعدادی از نامزدها از جمله هادی ساعی، مهدی تاج، رحیمی، سلیمانی محمد علیپور، مهدی علی‌نژاد و طاهره طاهریان وارد آکادمی ملی المپیک شدند. 

* استفاده از تلفن همراه توسط اعضای مجمع به هنگام رای گیری ممنوع شده است. 

* تعدادی از خبرنگاران از دقایقی پیش در آکادمی ملی المپیک استقرار پیدا کردند که سالن شمشیربازی برای خبرنگاران در نظر گرفته شده  است. نشست امروز به صورت کنفرانس و زنده برای خبرنگاران اجرا خواهد شد. 

* تاج پس از ورود به آکادمی با علی‌نژاد و رحیمی خوش‌وبش کرد.

مجمع عمومی و انتخاباتی کمیته ملی المپیک دقایقی پیش به ریاست مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و با حضور مسئولان کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها و ورزشکاران در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در حالیکه در ابتدای مجمع 12 نفر از اعضا غایب بودند، بعد از آغاز مجمع و با دقایقی تاخیر علیرضا دبیر به مجمع رسید. در حالیکه کیومرث هاشمی در حال صحبت بود، دبیر وارد جلسه شد تا به این ترتیب تعداد غایبین به 11 نفر کاهش پیدا کند.

در نشست امروز بعد از صحبت های کیومرث هاشمی، کلیپی از جلسات کمیته، حضور ایران در بازی های المپیک و ... پخش شد.

شاهرخ شهنازی هم در سخنان کوتاهی در این مجمع گفت: از حضور همه اعضای مجمع تشکر می‌کنم. از اعضای مجمع که به من به عنوان دبیر کل لطف داشتند تشکر می‌کنم. از همکاران‌مان در وزارت ورزش، استان‌ها و هیات‌ها نیز تشکر می‌کنم. فعالیت‌های کمیته ملی المپیک در یک سی دی در اختیار اعضای مجمع قرار می‌گیرد.

ارائه گزارش های مالی، تذکر شایسته/ دست ها بالا!

در ادامه مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک و بعد از صحبت های شاهرخ شهنازی به عنوان دبیرکل کمیته، شباک ذی حساب کمیته گزارش های مالی را ارائه داد. 

ارائه این گزارش ها البته خیلی طول نکشید و کوتاه و مختصر ارائه شد. شباک ذی حساب کمیته ملی المپیک صحبت هایی را در خصوص شرایط مالی کمیته ارائه کرد و گزارشات لازم را داد. در ادامه هاشمی از اعضای مجمع سوال کرد در صورتی که با این گزارش موافق هستند، دست خود را بالا بگیرند.

شایسته رئیس فدراسیون تنیس در این مجمع گفت: در فدراسیون ها گزارشات مالی توسط حسابرس ارائه می شود در حالی که در کمیته توسط خزانه دار گزارش ارائه می شود. اگر ممکن است این موضوع را در اساسنامه لحاظ کنید. هاشمی تاکید کرد این موضوع در اساسنامه جدید لحاظ شده است.

در این مجمع به دلیل مشکلات صوتی، خبرنگاران دچار مشکل شدند و برای دقایقی نتوانستند صحبت های اعضای مجمع را به خوبی پوشش دهند.

خسروی وفا کناره گیری کرد، صالحی امیری بدون رقیب رئیس شد/ درخشان از دبیرکلی انصراف داد

رأی‌گیری انتخابات هیات رئیسه و هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آغاز شد.

 مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک از ساعت 14 امروز (دوشنبه 25 دی) در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

دقایقی پیش پس از صحبت‌های حاضران در مجمع، رأی‌گیری از نامزدها آغاز شد.

اسامی نامزدها به شرح زیر است:

ریاست: رضا صالحی‌امیری، محمود خسروی‌وفا

نایب‌رئیسی: رباب شهریان، محمود خسروی‌وفا، فضل الله باقرزاده، هاشم اسکندری، طاهره طاهریان، غلامرضا نوروزی، حسین بابوئی، علی مرادی، مجید شایسته، هادی ساعی

دبیرکلی: محمد درخشان، مهدی علی‌نژاد، علی مرادی، شاهرخ شهنازی، محمدصادق فرجی

خزانه‌داری: میترا نوری، کیکاووس سعیدی، مهدی علی‌نژاد

هیات اجرایی: محمد درخشان، محمدعلی صبور، سیدعبدی افتخاری، مجید کیهانی و علیرضا رحیمی، محمدصادق فرجی، زهرا اینچه درگاهی، احمد ضیایی، فضل الله باقرزاده، مهدی تاج، خسرو قمری، مسعود خلیلی، مجید شایسته، محمد علیپور، محسن رضوانی، علی دادگر

در آغاز رای گیری بری انتخاب رییس، محمود خسروی وفا از کاندیداتوری ریاست انصراف داد تا در نهایت رضا صالحی امیری بدون رقیب به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک انتخاب شود.

با توجه به قانون به دلیل اینکه فقط یک نامزد برای این کرسی باقی مانده بود، اعضای مجمع با قیام کردن موافقت خود را با ریاست صالحی امیری اعلام کردند.
در ادامه سردار درخشان هم از دبیرکلی انصراف داد.

صالحی امیری بدون رقیب رییس شد

در آغاز رای گیری بری انتخاب رییس، محمود خسروی وفا از کاندیداتوری ریاست انصراف داد تا در نهایت رضا صالحی امیری بدون رقیب به عنوان رئیس جدید کمیته ملی المپیک انتخاب شود.

با توجه به قانون به دلیل اینکه فقط یک نامزد برای این کرسی باقی مانده بود، اعضای مجمع با قیام کردن موافقت خود را با ریاست صالحی امیری اعلام کردند.

انتخابات دبیرکلی به دور دوم رفت/ شهنازی ابقا شد

در ادامه انتخابات برای دبیرکلی انجام شد که قبل از آغاز رای گیری، سردار درخشان هم از دبیرکلی انصراف داد. در پایان رای گیری برای دبیرکلی مهدی علی نژاد و شاهرخ شهنازی هر کدام 26 رای آوردند تا انتخابات برای دبیرکلی به دور دوم برود. محمدصادق فرجی 4 رای و علی مرادی 2 رای آوردند.

در دور دوم انتخابات شاهرخ شهنازی با 38 رای پیروز شد تا در سمت دبیرکلی کمیته ابقا شود. مهدی علی نژاد در دور دوم تنها 20 رای آورد.

انصراف شایسته از نایب رئیسی

در ادامه انتخابات نایب رئیسی برگزار شد که پیش از اغاز رای گیری مجید شایسته رئیس فدراسیون تنیس از حضورد ر انتخابات نایب رئیسی رسما انصراف داد. 

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس