پدر شهیدان مزینانی

رجبعلی مزینانی(گلبهاری) پدر شهیدان محمدتقی و حسین مزینانی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، رجبعلی مزینانی(گلبهاری) پدر شهیدان محمدتقی و حسین مزینانی از شهدای دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.زنده یاد رجبعلی مزینانی که تا قبل از دوران بیماری و کهولت سن در سبزوار زندگی میکرد، علاوه بر پدر دوشهید والامقام، عموی شهید و برادر جانباز شهید نیز بود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز باصدور پیامی درگذشت حاج رجبعلی مزینانی (گلبهاری)پدر شهیدان محمدتقی و حسین مزینانی را به خانواده معزز این فقید سعید تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر مزینانی

سلامٌ علیکم

مرحوم "حاج رجبعلی مزینانی" پدر شهیدان سرافراز " محمدتقی و حسین مزینانی" سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و روح تابناک فرزندان شهیدش درود می­فرستم.

پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از فرزندان برومند و عزیزترین سرمایه‌­های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.

ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می نمایم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

سیدمحمدعلی شهیدی»

مراسم تشییع پیکر مظهر این پدر شهید پنجشنبه 21 دی‌ماه با حضور جمع کثیری از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم مردم در زادگاهش مزینان تشییع و در بهشت علی(ع) مزینان به خاک سپرده شد.

برپایه این گزارش، شهید محمدتقی مزینانی سال 1362 در کردستان و شهید حسین مزینانی سال 1364 در منطقه عملیاتی اشنویه به فیض عظیم شهادت نائل آمدند و پیکر مطهر این دو برادر در گلزار شهدای سبزوار به خاک سپرده شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس