کد خبر 819691
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
سیدحسین حسینی

دروازه‌بان استقلال می‌تواند نام خود را در تاریخ فوتبال ایران برای همیشه ثبت کند.

به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی انگار دیگر نمی خواهد گل بخورد. او بعد از بازی هفته دهم مقابل پرسپولیس که دروازه اش را مقابل پنالتی علی علیپور باز شده دید، تا امروز هیچ گلی دریافت نکرده و به دنبال رسیدن به آخرین رکورد است که متعلق به دروازه بان پیشین پرسپولیس بود. حسینی اگر فقط 57 دقیقه دیگر در بازی بعدی استقلال مقابل سایپا دروازه اش را بسته نگه دارد، به بهترین دروازه بان تاریخ ایران از این حیث تبدیل خواهد شد. در تاریخ فوتبال بهرام مودت در مقطعی در پرسپولیس 844 دقیقه متوالی دروازه اش را بسته نگه داشت؛ بعد از او ناصر حجازی در استقلال رکورد 837 دقیقه ای ثبت کرده و احمدرضا عابدزاده نیز در 802 دقیقه به صورت سریالی اجازه باز شدن دروازه اش را نداد.

به عبارت بهتر حسینی که تاکنون 788 دقیقه دروازه اش بسته مانده، اگر 15 دقیقه دیگر گل نخورد، از رکورد عابدزاده می گذرد و اگر 49 دقیقه گل نخورد رکورد ناصر حجازی را پشت سر می گذارد. همانطور که در بالا هم اشاره شد اما عقاب جوان آبی ها برای اینکه رکورددار گل نخوردن در فوتبال ایران شود باید 57 دقیقه در بازی بعدی کلین شیت کند و آنوقت با 845 دقیقه بالاتر از همه دروازه بان های تاریخ خواهد ایستاد.

چنین موفقیتی که سال های سال است هیچ دروازه بانی به آن نرسیده اگر برای گلر استقلال حاصل شود، افتخاری بزرگ خواهد بود. بی تردید حالا همه استقلالی ها برای رسیدن حسینی به چنین رکوردی لحظه شماری می کنند و آنوقت این دروازه بان با اعتماد به نفس و روحیه بالاتری خودش را برای جام جهانی روسیه می سازد.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۲
    10 0
    زنده باد استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس