کین و ایکاردی

به نظر می‌رسد که ورود «هری کین» به رئال مادرید تقریبا قطعی شده و مدیران باشگاه مادریدی با شرایط پیشنهادی بازیکن به توافق رسیده‌اند و بر سر قیمت وی با تاتنهام در حال چانه‌زنی هستند.

سرویس ورزش مشرق - رئال مادرید در این روزها پس از انتقادات فراوانی که به عملکردش شده، به طور جدی به دنبال خرید یک جایگزین برای «کریم بنزما»ست که عملکردش در کنار ضعف‌های مربی‌گری زیدان در این فصل، ضربه بزرگی را به پیکره قهرمان فصل گذشته لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا وارد ساخت.  نزدیک‌ترین گزینه‌ها به در ورودی باشگاه رئال، «هری کین»، «مائورو ایکاردی»، و «ادن هازارد» هستند. این گزارش کوتاه، به بررسی شرایط کنونی می‌پردازد:

هری کین

رئال مادرید وارد مذاکره با «هری کین» ستاره 24 ساله بی‌چون و چرای باشگاه تاتنهام و آقای گل فصل گذشته اروپا شده و خواهان به خدمت گرفتن او به عنوان ستاره نوک حمله خود در پایان این فصل است. طبق گزارش وبسایت‌های Goal‌ و Sport Lens، فوق‌ستاره تاتنهام، شرط ورود به رئال را اختصاص شماره 10 تیم به او عنوان کرده است. اما در درجه اول رئالی‌ها باید بر سر شرایط بازیکن با مدیران تاتنهام به نتیجه برسند. گزارش ها حاکی از آن است که تاتنهام برای کین رقم 150 میلیون پوند را تعیین کرده و دستمزد درخواستی سالیانه این بازیکن 12 میلیون پوند است. تاتنهام، به طور منطقی توانایی پرداخت این رقم درخواستی را ندارد و لذا، ستاره گران‌بهای انگلیسی که قطعا بیش از 145 میلیون یورویی که بارسلونا برای «کوتینیو» پرداخت کرده می‌ارزد، باید به تیمی برود که ارزش این بازیکن را دریابد.

از سوی دیگر، اخیرا کین اعلام کرده که اگر تاتنهام می‌خواهد که او را داشته باشد، باید حتما قهرمانی در یک تورنمنت را به دست آورد. از آن جایی که کسب قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا، به سبب حضور مربیان بزرگ جهان و حریفان بسیار قدرتمند کاری بسیار سخت برای تاتنهام است، لذا، احتمال انتقال ستاره انگلیسی به رئال مادرید بسیار نزدیک است. Goal به نکته مهم دیگری در رابطه با خرید کین اشاره می‌کند که مربوط به شایعه قدرتمند خروج قریب‌الوقوع «لوکا مودریچ» همزمان با ورود این مهاجم به رئال مادرید است.

فیلم/ «هری کین» را بشناسید؛ فوق‌ستاره‌ای که با خوش‌سلیقه‌گی واژه‌ای، به او لقب Hurricane (به معنای طوفان شدید) داده‌اند / دانلود

ظاهرا، مدیران رئال مادرید با توجه به 34 ساله شدن مودریچ و وجود جایگزین‌های قابل اعتماد برای وی در تیم، آماده فروش وی تا آغاز فصل دیگر و تحویل شماره 10 تیم به کین هستند. شایان توجه است که مودریچ در حال حاضر جزو سه هافبک برتر جهان بوده و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ حال حاضر دنیا، مشتاق به خدمت گرفتن او هستند. اما سن این بازیکنان موجب شده تا تصمیم‌سازان رئال مادرید به فکر میدان دادن به هافبک‌های جوان خود باشند.

مائورو ایکاردی

هم‌اکنون روزنامه‌های «دیاریو گل» اسپانیا و «اکسپرس» انگلیس مدعی شده‌اند که «مائورو ایکاردی» مهاجم طلایی این روزهای «اینتر میلان» تست‌های پزشکی خود را در رئال مادرید با موفقیت به اتمام رسانده و تا چندی دیگر رسما معارفه خواهد شد. ابتدا، دیاریو گل مدعی این موضوع شد که در روز 9 ژانویه از سوی «بلیچر ریپورت» -که مدعی بود گفتگویی با ستاره آرژانتینی انجام داده- تکذیب شد و فردای همان روز به تاریخ 10 ژانویه 2018، روزنامه اکسپرس انگلیس شایعه تست‌های پزشکی وی را کاملا تایید کرده و اعلام کرد که به زودی رسما معارفه خواهد شد. حال، نزدیک‌ترین احتمال این است که به دلایل حرفه‌ای همیشگی، به ایکاردی گفته شده که در گفتگو با رسانه‌ها این شایعه را تایید نکند و به همین دلیل هم بلیچر ریپورت می‌تواند به اشتباه افتاده باشد.

تکذیب شایعه تست‌های پزشکی رئال توسط بلیچر ریپورت

اینترمیلان در این روزها تحت مربی‌گری «لوچیانو اسپالتی» بیشتر یک تیم کارگرمآبانه است تا یک تیم خلاق. اسپالتی خلاقیت در دستور ذهن‌اش نیست و بسیاری از فرصت‌هایی که ایکاردی می‌تواند در اختیار داشته باشد را می‌سوزاند. مائورو، این روزها نسبت به اندیشه مربی‌اش انتقاد دارد و در شرایط کنونی با پیشنهاد تیمی چون رئال مادرید روبرو شده است. بدیهی است که هر کس جای او باشد، دست از رئال بر نخواهد داشت.

فردای آن روز؛ تایید تست‌های پزشکی توسط روزنامه اکسپرس

ایکاردی در حال حاضر یکی از گلزن‌ترین مهاجمین نوک جهان است که موفق شده در 20 بازی 18 گل به ثمر برساند. گفته شده که منچستر یونایتد و چلسی نیز از طرفداران پر و پا قرص این مهاجم تیزپا و چغر هستند. به راستی مشخص نیست که ورود این مهاجم 24 ساله -که رقم فسخ قراردادش به ادعای بلیچر 97 میلیون و به ادعای اکسپرس 89 میلیون یوروست و «پیرو آرسیلو» به عنوان مدیر ورزشی اینترمیلان فروش‌اش به رئال را تکذیب کرده- چقدر درست باشد اما صحت آن بیشتر محتمل می‌نماید تا سقم‌اش. چرا که خود بازیکن در این باره سکوت کرده و ضمنا میل به ترک اینترمیلان دارد و همچنین چند منبع ورزشی دیگر هم به این شایعه را درست دانسته‌اند. از سوی دیگر، «خوزه فلیکس دیاز» ورزشی‌نویس روزنامه مارکای اسپانیا مدعی شده که ایکاردی منتظر نتایج لیگ قهرمانان اروپاست و تکلیف او تا آخر این فصل با رئال مشخص نمی‌شود. باید منتظر بود و دید که کدام‌یک از حدس و گمانه‌های کنونی تعبیر می‌شود.

فیلم؛ «مائورو ایکاردی» را بشناسید / دانلود

ادن هازارد

به گزارش مشرق، ادن هازارد مهاجم کناری بلژیکی چلسی از دو مهاجم دیگر زودتر به عرصه شهرت رسید. او اکنون 27 سال دارد و به جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین مهاجمان گوش چپ حاضر در فوتبال است. توانایی‌های او در پست هافبک کناری و هافبک حمله‌ای نیز اثبات شده و یکی از بزرگ‌ترین امیدهای بلژیک در جام جهانی 2018 روسیه است. رقم فسخ قرارداد وی، 100 میلیون پوند اعلام شده و رئال مادرید از این نظر هیچ مشکلی ندارد.

فلورنتینو پرز و زیدان پیشتر از این علاقه وافر خود به این بازیکن را ابراز کرده بودند اما دو مشکل در این‌جا وجود دارد. اول این که، زیدان تصمیم دارد تا پایان فصل که تکلیف رئال مادرید در لیگ قهرمانان مشخص شود، عملکرد بیل و رونالدو را تحت نظر قرار بدهد. در رابطه با بیل، کار آسان است اما رونالدو یگانه فوق‌ستاره حال حاضر رئال مادرید است که رئال مادرید همچنان به وی نیاز دارد. دوم این که، زیدان و مدیران رئال نگران این هستند که با ورود هازارد به رئال مادرید، عملا «مارکو آسنسیو» استعداد ناب رئال مادرید را هدف گرفته و این بازیکن را نابود کنند.

هازارد که طی دو سال گذشته پیوسته برای رئال مادرید ناز می‌کرد، چندی پیش عملا در گفته‌هایش چراغ سبز به این تیم داد و اعلام کرد که خواهان بازی در میان سپیدهای مادریدی و مادریدیسمو شدن است. حال، با توجه به این موضوع، بهترین فرصت برای رئال مادریدی است که پیوسته خواهان او بوده. آیا زیدان و پرز، نهایتا آسنسیو را فدای فوق‌ستاره‌ای چون هازارد می‌کنند؟ و یا ترجیح می‌دهند که قید ستاره‌ای که همواره تشنه حضورش در باشگاه بوده‌اند را بزنند؟ چیزی که مشخص است، هازارد بیش از همیشه به درهای ورودی رئال مادرید نزدیک است و شاید در آینده‌ای نزدیک یکی از کهکشانی‌های پرز باشد.

فیلم؛ «ادن هازارد» را بشناسید / دانلود


منابع:

http://www.goal.com/en-gb/news/january-transfer-news-rumours-kane-in-modric-out-at-madrid/qv2dyqglcvb718qvwp976hgew

http://sportslens.com/real-madrid-interested-in-signing-mohammed-salah-from-liverpool/222725/

http://sportslens.com/real-madrid-negotiating-the-transfer-of-harry-kane/222705

http://bleacherreport.com/articles/2753193-real-madrid-transfer-news-mauro-icardi-medical-rumours-dismissed/

https://www.express.co.uk/sport/football/901985/Mauro-Icardi-Real-Madrid-medical-transfer-Inter-Milan-gossip-rumours-Spanish-reports

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس