اغتشاش

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به برخی گرانی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دولت باید پای حرف و صحبت مردم بنشیند.

به گزارش مشرق، ولی داداشی با اشاره به اینکه دولت باید نسبت به تمام کوتاهی‌های خود در قبال مردم  پاسخگو باشد اظهار داشت: به‌علت وجود مشکلات عدیده اقتصادی مردم عرصه زندگی را بر خود تنگ و دشوار می‌بینند بنابراین شایسته است دولتمردان صدا و پیام مردم را در پیگیری مطالباتشان بشنوند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به برخی گرانی‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: دولت باید پای حرف و صحبت مردم بنشیند زیرا تصور مردم این است که افزایش دو برابری قیمت سوخت و حامل‌های انرژی شیب گرانی‌ها به سمت دو برابر و حتی چند برابر شدن پیش می‌رودکه در واقع اینگونه نیست.

داداشی با تاکید بر لزوم برخورد با برخی رفتارهای اشرافی‌گری در جامعه افزود: پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی مدیران و اعمال تبعیض‌هایی که به سبب لابی‌گری و رایزنی‌های اقتصادی آنان برای خود، اعضای خانواده و نزدیکانشان است باعث دلخوری مردم می‌شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس افزود: روی آوردن برخی مدیران به زندگی اشرافی، این اعتقاد را در مردم ایجاد می‌کند که مسئولان از آرمان‌های انقلاب، امام راحل(ره) و جمهوری اسلامی فاصله گرفته‌اند و به این ترتیب دشمن نیز از فرصت به‌دست آمده برای تحریک مردم در جامعه بهترین استفاده را می‌برد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: خواسته‌های مشروع باید از مجرای قانونی برای حصول نتیجه مطلوب پیگیری شود و بنده به‌عنوان یکی از نمایندگان مردم در بدنه حاکمیت، به‌شدت پیگیر خواسته‌های مشروع آنان بوده و از دولت نیز انتظار دارم در چند روز آینده پاسخ روشنی به مطالبات آنان داشته باشد.

داداشی با تاکید بر قصد دشمن برای برهم زدن امنیت و ثبات کشور افزود: کشور ما در حلقه‌ای از آتش و فتنه در منطقه قرار گرفته و با نگاهی به وضعیت بی‌ثبات برخی کشورهای همسایه می‌توانیم به قصد واقعی گردانندگان کانال‌های ضدانقلاب در فضای مجازی و مدیران آن‌ها جهت از بین بردن ثبات و امنیت پی ببریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۲
    1 0
    اگر مجلس به وظایف نظارتی خود عمل میکرد کار به اینجا نمیکشید، مقصر اصلی این اتفاقات رییس سیاست باز مجلس هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس