کد خبر 815344
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
وزیر بهداشت

وزیر بهداشت با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: مایوس کردن مردم نه تنها گناه بزرگی است بلکه خیانت ملی به کشور و جامعه است و بخشی از مشکلات موجود در کشور ناشی از جهلی است که نسبت به این امر داریم.

به گزارش مشرق، سید حسن هاشمی در مورد وضعیت سلامت روان مردم با توجه به مشکلات گرانی و همچنین وقوع حوادثی چون زلزله و اغتشاشات اخیر و توصیه به مردم و مسئولان اظهارداشت: نخستین توصیه به رسانه‌ها است، گرفتن امید از مردم در همه جوامع می تواند باعث بروز مشکلاتی شود.

وی با بیان اینکه نباید امید را از مردم گرفت، گفت: هر کدام از ما باید ببینیم که چه رفتاری انجام داده ایم که منجر به ناامید شدن مردم شده است و من وزیر بهداشت به شخصه باید بدانم در حوزه بهداشت و درمان چه اقداماتی موجب شده که مردم ناراحت، عصبانی و ناامید شوند.

وزیر بهداشت با اشاره به این که رسانه ها نقش مهمی در ایجاد امید در میان مردم دارند، افزود: باید دید که رسانه در کجا به مردم امید داده اند و کجا مردم را ناامید و مایوس کرده اند و باعث بدبینی مردم شده اند بنابراین هر شخصی در هر جایگاهی اعم از قوه مجریه، مقننه و قضائیه و به خصوص مراکز دولتی و خطیب نماز جمعه یا فردی که در رسانه ملی ظاهر می‌شود همه در ایجاد امید یا نا امیدی میان مردم نقش دارند.

هاشمی افزود: مایوس کردن مردم نه تنها گناه بزرگی است بلکه خیانت ملی به کشور و جامعه است و بخشی از مشکلات موجود در کشور ناشی از جهلی است که نسبت به این امر داریم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: نباید با اعمال خود و اخبار ناگوار و نادرست یا تهمت‌های بی مورد به این و آن مردم را آزار دهیم.

هاشمی ابراز امیدواری کرد تا خداوند همه ما را هدایت کند و تلاش هایمان برای مردم بی منت، بدون توقع و بی دریغ باشد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • هاتف IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    7 3
    امید دیوانه وار به برجام هم خیانت است.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    4 11
    اقای وزیر بهداشت باید به کارهای خودش فکر کنه از جمله وقتی از حقوق های نجومی دفاع کرد در حالی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    7 3
    شما و وزارت تحت امرت چقدر در ناامیدی مردم سهیم هستید!؟ وقتی یه کارگر با حقوق ماهی 900 هزار تومان به یه دندانپزشک مراجعه میکنه و هزینه عصب کشی و پر کردن دندان، لااقل سیصد چهارصد هزارتومن میشه نباید نا امید باشه؟...
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    4 1
    مایوس کردن مردم با قدرت گیری روزافزون پزشکان نیزکه احساس خدایی میکنند خیانت است.
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    4 1
    آقای دکتر پول مردم رو خوردن و حقوق های وحشتناک و کارانه های نجومی سازمان شما خیانت به مردم نیست؟
  • سحر IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    1 1
    جناب استاد دکتر هاشمی عزیز شما خیلی به فکر حل مشکلات هستید اما ای کاش مسوولین زیر مجموعه شما در آن وزارت نیز چنان بودند.اینجانب از شما دستوری گرفتم مبنی بر این که حقی از من ضایع نشود اما مسوول زیر مجموعه شما حتی بدستور شما هم عمل نکرد و حق من احقاق نشد.لذا مردم حق دارند مایوس شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس