توییتر ترامپ

مقامات آمریکایی، ضمن حملات شدیداللحن به جمهوری اسلامی، خواستار پیوستن دیگر کشورها به آمریکا برای حمایت از مردم ایران شدند!

سرویس جهان مشرق- در حاشیه تجمعات اخیر و مسائل داخلی کشور، مقامات آمریکایی با فرصت‌طلبی شروع به ایجاد موج و تهییج فضا از خلال درج توییت‌ها و بیانیه‌هایی در توییتر خود با شعار حمایت از مردم ایران بر علیه ظلم کرده‌اند که در گزارش جاری به آنها پرداخته می‌شود.

«دانلد ترامپ» رییس‌جمهور آمریکا: گزارش‌های متعددی حاکی از اعتراضات مردم رنج‌دیده ایران علیه فساد رژیم و بر باد دادن ثروت ملت برای تقویت گروه‌های تروریستی وجود دارد. دولت ایران، باید به حقوق ملت‌اش احترام بگذارد که آزادی بیان هم شامل آن می‌شود. دنیا در حال نظاره است.

وزارت خارجه آمریکا: دولت آمریکا قویا بازداشت معترضین در داخل ایران را محکوم کرده و از همه ملل خواستار است که رسما حمایت خود از معترضین و مطالبه حقوق‌شان و پایان‌بخشی به فساد را ابراز بدارند.

«پل رایان» رهبر جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا: این مهم است که از اعتراضات خشن در ایران حمایت نکنیم. این اعتراضات، نتیجه حمایت‌های یک رژیم از سازمان‌های تروریستی است که موجب فلاکت ملت‌اش شده است.

سناتور تد کروز: ایران اعتراضات نشاندهنده این است که رژیم ایران ترجیح می‌دهد به جای این که به نیازهای شهروندان خودش توجه کند، از تروریسم در خارج از مرزها حمایت کرده و برای آن سرمایه‌گذاری کند. بالاخص تروریست‌هایش در سوریه، غزه، عراق، لبنان، و یمن.

سناتور «تام کاتن»: آیت‌الله‌ها، حتی پس از این که میلیاردها دلارشان پس از توافق هسته‌ای آزاد شد، باز نتوانسته‌اند نیازهای ملت‌شان را برآورده کنند چرا که آن پول را خرج کمپین تهاجم منطقه‌ای در سوریه، لبنان، عراق، و یمن می‌کنند. اعتراضات در مشهد نشان داد که رژیمی با این ایدئولوژی منفور، نمی‌تواند برای همیشه حمایت مردم‌اش را داشته باشد و ما باید از این اعتراضات حمایت کنیم.

المانیتور به نقل از «استیو بنن» مشاور اسبق ترامپ و مدیر وبسایت بریت بارت: تغییر رژیم در ایران با رکود اقتصادی  به همراه قیام‌های قومی-ملی میسر خواهد بود.

«علیرضا نادر» تحلیلگر اندیشکده رند و مشاور نخبگان سیاسی آمریکا در مورد ایران: این اعتراضات نسبت به اعتراضات سال 78 و 88 بسیار متفاوت است. این، به طور قوی، ضد رژیم‌ترین اعتراضات در ایران بوده که تاکنون شاهد آن بوده‌ام. اعتراضی نه فقط اقتصادی که بر علیه نظامی سرکوبگر و بی‌عدالت.

«مارک دوبوویتز» رییس بنیاد دفاع از دموکراسی: یک ایران آزاد، مستقل، ثروتمند، و دموکراتیک را تصور کنید. توصیفی کامل از فرهنگ و پارسی و زیبایی. آنگاه در اندرون ذهن و روح مردمی شایسته، نه بمب هسته‌ای که صلح با همسایگان است. برای پایان صلح‌آمیز این رژیم فاسد و خونخوار دعا کنید.


«ران دسانتیس» نماینده مجلس نمایندگان: دولت آمریکا باید از معترضین در داخل ایران حمایت کند. آنها بر علیه مستبد اسلامی خونخوار به خیابان‌ها آمده‌اند و این می‌تواند یک فرصت تاریخی برای مردم ایران باشد.

«ریچارد هاس» دیپلمات آمریکایی و رییس سابق اندیشکده شورای روابط خارجی: مؤثرترین پاسخ به سیاست خارجی امپریالیستی ایران را مردم ایران می‌دهند. بیانیه وزارت خارجه همان چیز درستی است که آمریکا باید می‌گفت، اگرچه روسیه، ترکیه، و فیلیپین را محکوم می‌کرد، وزن بیشتری هم داشت. امید به این که اروپا نیز در حمایت از مردم ایران به آمریکا بپیوندد.

«هیدر نائرت» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: آمریکا قویا بازداشت معترضین صلح‌طلب در ایران را محکوم کرده و از همه ملل می‌خواهد که رسما از مردم ایران حمایت کنند. همان طور که رییس جمهور بیشترین قربانی رهبران سیاسی ایران را مردم ایران می‌داند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 68
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    55 53
    مقامات آمریکایی با فرصت‌طلبی شروع به ایجاد موج و تهییج فضا از خلال درج توییت‌ها و بیانیه‌هایی در توییتر خود با شعار حمایت از مردم ایران بر علیه ظلم کرده‌اند
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    دولت شیطان بزرگ باید از معترضین در داخل ایران حمایت کند.چون انها ازادی جنسی و پوششی میخوان
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    25 30
    خخخخخخخخخخ
  • قاسم ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    17 37
    آشوبگران این روزها ، پیوندتان با سردمداران جنایتکار آمریکایی مبارک!! البته در این میان حساب مردمی که مطالبات بحق خودشان را دنبال میکنند از این آشوبگران خائن جداست لذا باید صف خودشان را از آنان جدا کنند
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    19 18
    یه شما امریکایی های نجس ربطی نداره
  • یه بنده خدا IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    28 11
    واقعا به اون ادمایی که رفتن تو پیج توییتر ریس جمهور امریکا توییت گذاشتن و به اصطلاح از ترامپ کمک خواستن نمیدونم چی میشه بهشون گفت! فقط همینو میگم همون به اصطلاح ناجی شما امثال شماهارو به بدترین شکل ممکن مورد تحقیر قرار داد. مگه همین بابا نبود که ورود ایرانی جماعت رو به امریکا ممنوع کرد! من موندم واقعا بعضیا چه فکری پیش خودشون میکنن که از امریکا و امثال امریکا انتظار دارن!
  • DE ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۹
    23 11
    مرگ بر امریکا و صھیونیست ،ھر چه فریاد دارید بر سر امریکا بزنید
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    4 0
    عده ای مرفه بی درد به اسم فشار اقتصادی ریختن تو خیابونا و شعار علیه نظام میدن و با گوشی های اپلشون فیلم میگیرن و واسه منافقین و معاندین میفرستن #مرگ_بر_فتنه_گر #مرگ_بر_منافق
  • احدی IR ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    2 0
    عقلای کشور آمریکا با تدبیر قلاده به دهان این دیوانه بزنند و نگذارند بیشتر از این مردم دنیا تنفرشان از آمریکائیها بیشتر شود
  • کاوه IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    1 0
    ترامپ احمق، تو برو فعلا" در مراسم عزاداری داعشتون شرکت کن. می دونم تو و دارو دسته ات دارید می سوزید از اینکه در منطقه شکست خورده اید. شما و اروپا کی با ایران عزیز اسلامی خوب بوده اید که الان خوب باشید. هفتاد سال شرارت و توطئه شما آمریکاییها بر علیه مردم ایران، در تاریخ ثبت شده است. برو احمق.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس