پیروانی پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌توانم در مورد اتفاقات روی سکو صحبت کنم اما همه باید به هم احترام بگذارند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی پس از برتری پرسپولیس مقابل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا باشگاه دستوری داد تا بازیکنان بعد از مسابقه صحبت نکنند، گفت: ما به کسی نگفتیم صحبت نکنند. سعی می‌کنیم هفته بعد کمال همکاری را با خبرنگاران داشته باشیم.

وی در مورد بازی گفت: دو تیم از لحاظ فنی خوب بودند و زحمت کشیدند. 

سرپرست پرسپولیس در مورد درگیری روی سکوها گفت: من نمی‌توانم در مورد سکوها نظر بدهم و صحبت کنم اما امیدوارم همه به هم احترام بگذارند. 

پیروانی در مورد روند خوب پرسپولیس گفت: پرسپولیس قهرمان ایران است و باید نشان دهد که قهرمان است و تا اینجای کار هم نشان داده یک سر و گردن از همه بالاتر است. 

وی در مورد اینکه طارمی می‌تواند از اول بهمن بازی کند یا نه، گفت: طارمی بازیکن خوب و ملی‌پوش ماست وامیدوارم بتواند از اول بهمن به میدان برود.

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد وضعیت نوراللهی گفت:‌در این مورد صحبت‌های زیادی کردیم و امیدوارم او هم وضعیتش مشخص شود. هدف همه کمک به نوراللهی است. او چند وقتی بود از میادین دور بوده است. 

پیروانی در مورد اینکه کی‌روش گفته بعد از مسابقات هر هفته یک روز و نیم بازیکنان را در اختیار بگیرد، گفت:‌من الان در پرسپولیس حضور دارم و اجازه دهید تنها در این مورد صحبت کنم. برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت دارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    3 10
    اره علی الخصوص از بادران و صنعت نفت و قشقایی. نیومده مصاحبه کردنو شروع کرده
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    1 13
    پرسپولیس صدقه سریِ فضاحت منصوریان و گل محمدی و قلعه نویی و امثالهم به اینجا رسیده! و البته بگی نگی داوری!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس