فرزاد حاتمی

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:نظر یحیی گل‌محمدی محترم است اما وقتی موقعیت نداریم اگر مهاجم هم بگیریم به درد نمی‌خورد.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازیی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

فرزاد حاتمی مهاجم تیم تراکتورسازی در پایان این  دیدار اظهار داشت: متاسفانه از نظر ما بازی خوبی نبود اما از نظر پرسپولیسی‌ها بازی خوب بود. ما افتضاح بازی کردیم. مصدومیت امید عالیشاه باعث شد تمرکز ما به هم بریزد. قبل از آن ما خیلی خوب بودیم اما تا وقتی عالیشاه بود خوب بودیم و زمانی که او بیرون رفت شرایط ما به هم خورد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: مطمئنا تیمی که عقب بیفتد راحت‌تر می‌توان با او بازی کرد. ما بازی ضعیف‌تری را امروز ارائه کردیم.

حاتمی در مورد بازیکنان جدیدی که به تیم تراکتورسازی اضافه شدند و نتوانستند به این تیم کمک  کنند، گفت: این بازیکنان تازه آمده‌اند و تا بخواهند با تیم هماهنگ شوند زمان می‌برد. ما بازی با استقلال خوزستان سوار بازی بودیم و بازیکنان محک جدی نخوردند. مطمئن هستم این بازیکنان بهتر خواهند شد.

وی در پاسخ به این سؤال که یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اعلام کرده تیم تراکتورسازی نیاز به مهاجم دارد و نظر شما در این مورد چیست، گفت: آقا یحیی‌ درست می‌گوید ما نیاز به مهاجم داریم اما من کدام موقعیت گل را به گل تبدیل نکردم؟ موقعیت گلی نداشتیم ما اصلا امروز به سمت پرسپولیس ضربه نزدیم. نظر آقا یحیی محترم است اما وقتی موقعیت نداریم اگر مهاجم هم بگیریم به درد نمی‌خورد. 

مهاجم تیم تراکتورسازی در مورد بازی بعدی با تیم استقلال گفت: ما اینقدر در رختکن ناراحت بودیم که رویمان نمی‌شد به صورت بازیکنان نگاه کنیم وای به حال هواداران تیم تراکتورسازی. ما به این هواداران مدیون هستیم. آنها نتیجه می‌خواهند که ما را حمایت می‌کنند. انشاالله بازی بعدی با استقلال جبران کنیم و پاسخ محبت هواداران را بدهیم. نمی‌توانیم بگوییم شرمنده هواداران هستیم. این موضوع دیگر تکراری شده است. ما امروز افتضاح بازی کردیم  وامیدوارم لایق پوشیدن پیراهن تراکتورسازی باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
    2 1
    یاشاسین فرزاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس