کد خبر 814440
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۸
رئیسی

تولیت آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما پیگیری نهضت فرهنگی و خدمتگزاری است، گفت: در نهضت فرهنگی باید باورهای نسل جوان راعمیق کرد تا هیچ تکانه‌ای از سوی دشمنان در جامعه تاثیر نداشته باشد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب در جمع فعالان فرهنگی شهرستان کازرون نیروهای کارآمد و تحصیل‌کرده در کشور را یک سرمایه بزرگ دانست و اظهار داشت: امروز در جامعه نیاز به کار و تلاش جدی داریم و همه باید تلاش کنند.

وی رسیدن به شعار اقتصاد مقاومتی و اشتغال را شعاری دست‌یافتی دانست و تاکید کرد: با توکل بر خدا و استفاده از امکانات و نیروهای موجود می‌توانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه سیاسی بودن طلاب و دانشجویان به معنای عضویت در احزاب نیست، گفت: فرد سیاسی در مسائل اجتماعی و سیاسی بر اساس شناختی که از نیاز جامعه دارد نقش‌آفرینی می‌کند.

وی ادامه داد: نیروی فعال سیاسی کسی است که جامعه را خوب می‌شناسد و به موقع نقش‌آفرینی می‌کند، اگر چه به ظاهر نیز موفقیت حاصل نشود پیروز میدان هستند.

رئیسی با اشاره به شهدای کازرون در کربلای ۴ که براساس وظیفه و برای مسیر الهی جانفشانی کردند، گفت: شهدا جانشان را در طبق اخلاص قرار دادند و نتیجه این نبرد به نفع جبهه مقاومت شد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه ما پیگیری «نهضت فرهنگی» و «نهضت خدمتگزاری» است، افزود: در نهضت فرهنگی باید باورهای نسل جوان را عمیق کنیم تا هیچ تکانه‌ای از سوی دشمنان در جامعه تاثیر نداشته باشد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه هرجا نگاهمان به دستان بیگانه و گره‌گشایی خارج از مرزها بود، مشکل داشتیم، تاکید کرد: برای پیشرفت نیاز به کار و تلاش داریم تا بتوانیم در زمینه اقتصادی مستقل شویم.

رئیسی گفت: در ماجرای سوریه می‌گفتند کار تمام است؛ چون نقشه را اسرائیل می‌کشد و سلاح را آمریکا می‌دهد و سایر کشورهای کفر کار اطلاعاتی می‌کنند، در حالی که با اتکا به خداوند جبهه مقاومت بر همه این‌ها غالب شد.

وی تصریح کرد: امروز نوید و امداد الهی را با چشمان خودمان دیده و این وعده قرآنی «غلبت‌الروم» به نتیجه رسید.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه مردم مصمم و پای کار و انقلابی می‌توانند روی پای خودشان بایستند تاکید کرد: باید با کار و تلاش، نیروی انسانی متراکم را رویش بدهیم و نه کاهش؛ چرا که نیروی انقلابی در سراسر دنیا در حال رویش است و ما هم باید به همین شیوه رشد داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس