کد خبر 802781
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
رئیسی نمایه

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جبهه بین‌المللی مقاومت شکل گرفته است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی امشب در دیدار با نخبگان گلستان در حوزه علمیه امام صادق (ع) شهرستان گرگان اظهار کرد: برخلاف خواست دشمن جبهه بین‌المللی، جبهه مقاومت شکل گرفته است.


وی تصریح کرد: به برکت بصیرت‌آفرینی مقام معظم رهبری در جهان اسلام، موضوع استکبارستیزی، حق‌خواهی و عدالت‌طلبی نهادینه شده است.

تولیت آستان قدس رضوی بر لزوم تقویت امر به معروف و نهی از منکر تأکید کرد و افزود: فریضتین نباید به حاشیه برده شود، آتش به اختیار ترجمان امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیسی گفت: یک مسلمان و جریان حزب‌اللهی باید در مقابل معروف ترک شده احساس مسؤولیت کند و نباید از کنار آن به راحتی عبور کند.

وی با تأکید بر اینکه نباید بگذاریم امر به معروف و نهی از منکر به حاشیه برده شود، گفت: آتش به اختیار ترجمان امر به معروف و نهی از منکر است و یک مسلمان و جریان حزب‌اللهی باید احساس مسؤولیت کنند که اگر معروفی ترک شده باشد به راحتی از کنار آن عبور نکند.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه همه باید نسبت به کار فرهنگی مسؤولیت داشته باشیم، گفت: باید مجتمع خدماتی فرهنگی را با نام آستان قدس رضوی در منطقه استان گلستان راه‌اندازی کنیم و این مجتمع با حضور فرهیختگان و نیروهای ارزشی استان می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

رئیسی با بیان اینکه بسیاری از آسیب‎ها را می‎توان با حرکت‎های انقلابی کاهش داد، ابراز کرد: فعال شدن مهدهای قرآنی و فعال شدن حوزه مشاوران جوان از کارهایی است که می‎توان انجام داد و قرار نیست نیروی انسانی وارداتی داشته باشیم و نخبگان استان گلستان باید در این زمینه فعال شوند و این کار با ظرفیتی که در استان وجود دارد قابل تحقق است.

وی بیان کرد: باید اقداماتی با روحیه خدمت به آستان قدس رضوی انجام دهیم و در این زمینه صدها هزاران خدمت از امام رضا (ع) به مردم می‌تواند صورت بگیرد، هم خادمان امام رضا (ع) هستند و هم زمینه خدمت فراوان است.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه نباید متوقف شویم، گفت: نباید اقدامی کنیم که نشان بر ایستایی باشد؛ آنچه فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه نیروهای انقلابی و ارزشی است، باید رفع شود؛ در این راستا هیچ‌کس تواناتر از جمع جوانان فرهیخته انقلابی برای بازکردن گره‌ها نیست.

رئیسی متذکر شد: ما از هر حرکتی که در راستای گره‌گشایی مستضعفان، محرومان و مردم باشد، حمایت و استقبال می‌کنیم.

وی مطرح کرد: کشوری که قله‌های جهان را فتح کرده، زیبنده نیست که بیکاری، فقر و مشکلات جزء دغدغه‎های مردم باشد؛ این مشکلات به دست توانای جوانان قابل حل است، کارها نباید دچار توقف شود.

تولیت آستان قدس رضوی در پایان تأکید کرد: برای ساختن ایران اسلامی و گره‌گشایی مشکلات مردم باید دو کار جدی کرد؛ در کار فرهنگی و کار خدمت‎رسانی به نیازمندان باید تلاش مضاعف داشته باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس