کد خبر 813960
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
خیز کنست اسرائیل برای اعدام اسرای فلسطینی!

لیبرمن اعلام کرد: نخستین دور رای گیری طرح پیشنهادی اعدام فلسطینی‌هایی که علیه امنیت اسرائیل اقدام می‌کنند روز چهارشنبه در کنست این کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم اشغالگر صهیونیستی در گفتگو با شبکه 10 تلویزیونی این رژیم اعلام کرد: نخستین دور رای گیری طرح پیشنهادی اعدام فلسطینی‌هایی که علیه امنیت اسرائیل اقدام می‌کنند روز چهارشنبه در کنست این کشور برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، وی افزود:‌ «مشابه چنین قوانینی در آمریکا وجود دارد. به همین دلیل اسرائیل ترجیح می دهد پیرو قدرتمندترین سیستم دموکراتیک جهان!! باشد. هر فلسطینی که به زندان می رود گروه های مقاومت را به آدم ربایی اسرائیلی‌ها به منظور تبادل اسرا تشویق می کند.

وی در جلسه هفتگی حزب تندروی «اسرائیل بیتنا» در کنست، انتقادات نداف ارگمان، رئیس سازمان اطلاعاتی شاباک درباره پیش‌نویس قانون مذکور را رد کرد و گفت، حتی در ایالت ماساچوست آمریکا هم برای یکی از عاملان انفجار در ماراتون بوستون در سال ۲۰۱۳ حکم اعدام داده شد.

وزیر جنگ اسرائیل با طرح این ادعا که دولت صهیونیستی درباره پیش‌نویس این قانون از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین دموکراسی جهان پیروی خواهد کرد، گفت، متأسفانه هیچ راهکار جایگزینی پیش روی اسرائیل وجود ندارد.گفتنی است لایحه مذکور پس از سه دور رای گیری در کنست اسرائیل تصویب خواهد شد.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
    9 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس