کد خبر 814031
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس گفت:اسرائیل اگر توان و قدرتی دارد اسرایش را که چند سال است در اختیار ما هستند آزاد کند.

به گزارش مشرق، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتقاد از اقدام نماینده کنست اسرائیل در حمله به اتوبوس حامل مادران اسرای فلسطینی و فحاشی به آنها گفت:اسرائیل اگر توان و قدرتی دارد اسرایش را که چند سال است در اختیار ما هستند آزاد کند.

این اظهارات ابوعبیده در واکنش به سخنان اخیر یکی از نمایندگان جناح راست افراطی کنست اسرائیل بیان شده که پیشنهاد داده بود مادران اسرای فلسطینی را برای فشار بر جنبش حماس در یک زندان تجمیع کنند تا گردان‌های عزالدین قسام به ازای آزادی این زنان، اسرای ارتش رژیم صهیونیستی را که در جریان جنگ 55 روزه بدست نیروهای مقاومت فلسطینی افتاده اند تحویل دهد!

ابو عبیده در این مورد اظهار داشت: «سربازان صهیونیست به فرمان شما به نوار غزه هجوم آوردند و در این جا توسط مجاهدین مقاومت اسیر شدند. شما با بی‌مسئولیتی از معرکه و نبرد گریختید و سربازانتان را به حال خود در غزه رها کردید!

الآن هم به جای پیگیری مردانه و مسئولانه و پرداخت هزینه اقدام قبلی (حمله به غزه)، به فرومایه‌ترین کارها دست می‌زنید!» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام در ادامه از استقامت و پایداری اسرای فلسطینی قدردانی کرد: «ایده اخیرتان هم شکست مفتضحانه دیگری در کارنامه سیاهتان خواهد بود.

ما اطمینان داریم که اسرای قهرمان و خانواده‌های صبور و بردبار آن‌ها با استقامت مثال زدنی خود شما را مفتضح خواهند کرد؛ زیرا همه ما می‌دانیم که بی‌تردید خورشید آزادی طلوع و بساط اشغالگری برچیده می‌شود.» این عضو برجسته جنبش حماس از اسرائیل خواست کمی مسئولیت‌پذیر باشد: «بیایید از راه مناسب و با مسئولیت‌پذیری مسأله سربازان و اسرا را حل کنیم. شک نکنید که به جز مذاکره باواسطه، هیچ راه حلی برای این مسأله نمی‌یابید.

پس به جای هزینه‌تراشی و آبروریزی، مسئولانه رفتار کنید.» لازم به ذکر است که اورن حزان، نماینده کنست اسرائیل و از چهره‌های نزدیک به نتانیاهو و فریدمن پیشنهاد داد مادران زندانیان فلسطینی را بازداشت کرده و مورد ضرب و شتم قرار دهند تا حماس در ازای رها شدن این افراد، سربازان اشغالگر اسیر شده را آزاد کند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسینی شوشتری IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
    10 0
    درود بر گردان همیشه جاوید و سرافراز عزالدین قسام که دل آور جبهه های مردمی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس