کد خبر 813627
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
 دیدار تیم های پرسپولیس و سپید رود رشت

باشگاه سپیدرود که طی ماه‌های اخیر به خاطر تعیین مالکیت دچار چالش شده بود حالا شرایطی جدید را در امر اطلاع‌رسانی تجربه می‌کند.

به گزارش مشرق، همین چند هفته پیش بود که کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود شد و تمامی امور مربوط به این باشگاه را در جلسه‌ای که با مسئولین ورزشی استان گیلان و مسعود رهنما رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان داشت در اختیار گرفت.

بعد از این اتفاق بیات سرمربی تیم را تغییر داد و علاوه بر آن افشین ناظمی جای علی بهارمست در سرپرستی را گرفت و هوشیاری نیز به عنوان مدیر جدید روابط‌عمومی این باشگاه انتخاب شد. نفرات حکم خود را دریافت کردند و مشغول فعالیت شدند اما از آن روز به بعد در این باشگاه جنگ رسانه‌ای راه افتاده است.

ماجرا از این قرار است که مدیر قبلی روابط عمومی باشگاه سپیدرود که با علی نظرمحمدی ارتباط خوبی داشت همچنان کانال اطلاع‌رسانی این باشگاه را در اختیار دارد و جالب اینجاست که در سایت باشگاه سپیدرود نیز که ظاهرا پسوورد آن در اختیار رادنی دیدار (مدیر روابط عمومی قبلی سپیدرود) است علیه کیومرث بیات مالک جدید این باشگاه مطلب نوشته می‌شود.

از طرفی مسئولان جدید باشگاه سپیدرود یک کانال اطلاع‌رسانی دیگر را برای این باشگاه راه‌اندازی کردند اما کانال قبلی همچنان مطالبی را به رشته تحریر در می‌آورد که رسانه‌ها را گمراه کرده و حتی برخی از رسانه‌ها نمی‌دانند کدام کانال اطلاع‌رسانی، کانال اصلی باشگاه سپیدرود رشت است.

با این وجود، امروز کیومرث بیات مالک باشگاه سپیدرود اعلام کرد که این موضوع را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد کرد اما به نظر می‌رسد سازمان لیگ نیز باید در این زمینه وارد عمل شده و اطلاعات لازم را درخصوص مدیریت روابط عمومی باشگاه سپیدرود کسب کرده و در صورت مشاهده تخلف و اداره کانال این باشگاه توسط افراد غیرمسئول، موارد را در اختیار کمیته اخلاق قرار بدهد.

حالا که با حکم مدیرعامل باشگاه، مدیران رسانه‌ای جدید این باشگاه انتخاب شده‌اند بهتر است هرچه سریعتر کانال و سایت رسمی باشگاه سپیدرود که از نگاه سازمان لیگ امتیازات ویژه‌ای برای باشگاه‌ها در AFC دارند به رسانه‌های گروهی معرفی شوند تا اینگونه اگر در داخل باشگاه جنگ رسانه‌ای به بیرون منتقل نشود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس