محمد حسین ذوالفقاری

رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: می توان از مدل مدیریت مردمی اربعین در مواقع بروز بحران هم استفاده کرد.

به گزارش مشرق، حسین ذوالفقاری امشب در نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی ضمن تقدیر از دست اندرکاران مراسم گقت: امسال بعد از مراسم اربعین حادثه زلزله به وقوع پیوست و حتی دوستان امکانات را برای این مهم به کار گرفتند که باید از مدل مدیریتی مردمی در اربعین جهت مدیریت بحران‌های کشور استفاده کنیم.

وی  تصریح کرد: مبنای کار اربعین عقیدتی  و ولایتی است و همه مدیران و کارمندان کشور تلاش کردند در برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌ها و اقدامات این موارد را مدنظر قرار دهند هرچند که مشکلاتی وجود داشته ولی با جمع‌بندی پیش‌بینی‌ها تلاش داریم این امر در سال ۹۷  بهتر از سال گذشته باشد.

رییس ستاد مرکزی اربعین افزود: به دنبال آن هستیم تا از مرز چیلات و همچنین مرز خسروی در اربعین سال آینده جهت تردد زائرین اربعین بهره‌برداری کنیم اما این در حالی است که باید زیرساخت‌ها هم برای این موضوع فراهم شود.

ذوالفقاری تاکید کرد:  برآورد آن است که بهبود کیفی را در موضوع اربعین بعد از خارج شدن شرایط اضطراری خدمات به زائرین فراهم آوریم و این مهم امسال انجام گرفت.

وی گفت: با استفاده از سیاست‌های بالادستی و تدابیر مقام معظم رهبری به دنبال بهره‌برداری کیفی از مراسم اربعین خواهیم بود و به طور حتم سال اینده شرایط اربعین روان و مناسب خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس