کد خبر 812885
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
روحانی و پاپ

رئیس جمهور در پیامی به رهبر کاتولیک های جهان، میلاد حضرت مسیح(ع) و آغاز سال 2018 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی را به وی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی تبریک گفت.

در پیام حسن روحانی خطاب به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان آمده است: با کمال مسرت، میلاد خجسته پیامبر رحمت و سعادت حضرت عیسی مسیح(ع) و همچنین آغاز سال 2018 میلادی را به جناب عالی و تمامی پیروان آن پیامبر صلح و دوستی در سر تا سر جهان تبریک می‌گویم.

همچنین در این پیام تصریح شد: امیدوارم در سال جدید و در پرتو آموزه‌های پیامبران الهی و با تأسی به رفتار و منش نیک‌خواهانه آنان، شاهد ریشه‌کن شدن هر گونه پلیدی، زشتی، تبعیض و فقر برای آحاد بشریت باشیم. در جهان امروز که در تلاطمی از ناهنجاری‌های اخلاقی، بی‌عدالتی و رنج و عذاب به سر می‌برد وظیفه مهم دولتمردان و عالمان و اندیشمندان دینی است که با همیاری و کمک به یکدیگر، جهانی زیبا و مملو از صلح و آرامش و اعتدال و پرهیز از خشونت و افراط را ایجاد نمایند و این میراث ماندگار را برای آیندگان به یادگار بگذارند. ضمن آرزوی سالی پر از برکت و شادکامی، از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و سعادت همگان را مسألت دارم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس