کد خبر 810167
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲

به گزارش مشرق، رضا سراج در کانال تلگرامی خود نوشت:

شعار هوادران روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ با روحانی تا ۱۴۰۰ بود. با گذشت چند ماه از انتخابات، شاهد طلاق عاطفی با پویش #پشیمانم هستیم.

طلاق عاطفی هواداران روحانی اعم از اصلاح طلبان، سلبریتی‌ها، طبقه متوسط شهری و طبقه مرفه جامعه، هر کدام دلایل خاصی دارد. در این میان، سلبریتی‌ها و طبقات مرفه متوجه تعارض منافع خود با رویکرد دولت روحانی در لایحه بودجه ۹۷ (عوارض خروج از کشور، موارد اخذ مالیات، افزایش نرخ ارز و...) شده‌اند. از طرف دیگر، قطع یارانه‌ها، افزایش قیمت بنزین و تورم ناشی از بودجه ۹۷ بیشترین تاثیر را بر افزایش هزینه‌های زندگی طبقه متوسط شهری خواهد داشت. موارد مذکور، بهانه جدی برای ایجاد طلاق عاطفی بین افراد طبقه متوسط شهری با روحانی است. طلاق عاطفی اصلاح طلبان نیز ریشه در شکست ایده مرکزی دولت روحانی (تعامل با امریکا) دارد. اصلاح طلبان نمی‌خواهند مسئول #وضع_موجود و پاسخگو در قبال عملکرد دولت باشند. از این رو با فرار به جلو، سعی دارند راهبرد پیشدستانه سیاسی را برگزینند.

بنابراین با طلاق عاطفی بین هوادران و روحانی در ماه عسل، به نظر می‌رسد اصلاح طلبان، سلبریتی‌ها، طبقه متوسط شهری و طبقه مرفه جامعه، زودتر از ۱۴۰۰ به طلاق قطعی با دولت دوازدهم برسند و روحانی و حلقه نیاوران تنهاتر از همیشه گردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    21 8
    اینا تا چهار سالم بگن غلط کردیم فایده نداره اینا شریک تمام کارای دولتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس