غوطه غربی دمشق.jpg

شب گذشته، نیروهای جبهه مقاومت در آخرین مرحله عملیات در جنوب غرب دمشق حملات سنگینی را برای تکه تکه کردن مواضع عناصر تروریستی جبهه النصره انجام دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت پس از ۶۰ روز درگیری سنگین در جنوب غرب استان دمشق موفق شدند آخرین تیر را بر پیکره نیمه جان عناصر تروریستی جبهه النصره وارد کنند و به پیروزی بزرگی در این محور دست یابند.

شب گذشته، نیروهای جبهه مقاومت در آخرین مرحله عملیات در جنوب غرب استان دمشق حملات سنگینی را برای تکه تکه کردن مواضع عناصر تروریستی جبهه النصره انجام دادند و در نهایت پس از درگیری‌های نفس گیر موفق شدند مواضع تحت اشغال تروریست‌های محاصره شده را در این محور به دو بخش تقسیم کنند.

**برای مشاهده بهتر جزییات، روی نقشه کلیک کنید**

نیروهای جبهه مقاومت پس از تثبیت مواضع در ارتفاع راهبردی «الاحمر»، حملاتی غافلگیرانه ای را در جنوب شرق و شمال شرق مزرعه بیت جن در دستور کار قرار دادند و با دور زدن منطقه «الظهر الاسود» توانستند ارتباط تروریست ها را در جنوب غرب استان دمشق با یکدیگر قطع کنند.

در این عملیات منحصر به فرد مناطق راهبردی «الخزان و المداجن» به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد و مواضع تحت اشغال عناصر تروریستی در جنوب غرب پایتخت به دو نیمه تقسیم شد؛ در حال حاضر، ارتباط تروریست ها در شهرک های «بیت تیما، بیت سایر و کفرحور» با همرزمان خود در بخش غربی به طور کامل قطع شده است.

با موفقیت نیروهای جبهه مقاومت در این محور حساس، مردم محاصره شده در شهرک های « بیت تیما، بیت سایر و کفرحور» فشار خود را بر عناصر تروریستی جبهه النصره برای خروج از منطقه و تسلیم شدن افزایش دادند و خواستار تخلیه مناطق تحت اشغال هستند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: عناصر تروریستی محاصره شده در بخش غربی (جنوب غرب استان دمشق) راهی جزء تسلیم شدن و خروج از مناطق تحت اشغال را پیش رو ندارند و در نهایت در آینده نزدیک به این مسئله رضایت می دهند.

از شمال غرب حومه مزرعه بیت جن (بخش شرقی در جنوب غرب استان دمشق) خبر می رسد گروهی مشترک از نیروهای ارتش سوریه، رزمندگان جبهه مقاومت (تیپ فلسطینی قدس) و نیروهای دفاع ملی عملیاتی را برای پاکسازی بخش شمالی این منطقه انجام آغاز کرده اند.

**برای مشاهده بهتر جزییات، روی نقشه کلیک کنید**

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند ارتفاعات «مقتول غربی، المنطار و الزیات» را هم به کنترل خود در بیاورند؛ در جریان پاکسازی این ارتفاع ۳۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند. پیش‌تر ارتفاع « مقتول شرقی» در این محور از اشغال تروریست ها خارج شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    18 3
    هر چه این نقاط آتش زودتر خاموش شوند؛ ارتش سوریه می تواند تمرکز خویش را در محورهای اصلی افزایش دهد.
  • مجتبی IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    14 5
    مرگ بر اسرائیل،‌آمریکا و متحدانشان؛ جبهه مقاومت همیشه با اتکا به ایمان و قدرت لایزال الهی پیش می روند و موفق می شوند
  • حسین2 IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    13 8
    روزی شنیدم سردار سلامی می گفت صدای شکستن استخوان های امپراطوری به گوش می رسد از آن روز تا الان زیاد نمی گذرد اما صدای ذلت و شکستن استخوان هایشان به گوش ما هم می رسد
  • کاظم غفاری IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۶
    11 4
    درود بر رزمندگان اسلام و مرگ بر استکبار جهانی که همه نقشه هایشان به لطف خدا نقش برآب می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس